י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"צה״ל תקף הרבה"

גנץ: "ארגוני הטרור טועים לחשוב שבגלל מחלוקת הם יפרו את השקט"

ברקע ההסלמה בדרום קיים יו"ר המחנה הממלכתי סיור במועצה האזורית שער הנגב ובאזור התעשייה המשותף עם שדרות. גנץ אמר: ״אם ארגוני הטרור טועים לחשוב שבגלל מחלוקת בחברה הישראלית הם יפרו את השקט - הם ירגישו שהם טועים מהר מאוד״. גנץ הוסיף: "לגבי היומיים האחרונים אני יודע שצה״ל תקף ותקף הרבה"

גנץ: "ארגוני הטרור טועים לחשוב שבגלל מחלוקת הם יפרו את השקט"
בני גנץ בהצהרה צילום: באדיבות המצלם

ברקע ההסלמה בדרום: יו״ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון לשעבר בני גנץ הגיע היום (רביעי) יחד עם ח״כ אלון שוסטר ואופיר ליבשטיין ראש המועצה האזורית שער הנגב לסיור במועצה האזורית שער הנגב ובאזור התעשייה המשותף עם שדרות.

גנץ אמר לאחר הסיור: "הגענו לכאן להביע הזדהות ותמיכה עם תושבי הדרום והעוטף שלאורך שנים עומדים באתגרים ביטחוניים ועושים את זה בצורה טובה ואני שמח לראות שיש גם התפתחות לאורך השנים בעשרות אחוזים נוכח המציאות הביטחונית".

לדבריו, "על מנת שזה יקרה חייבים להקפיד על שני מרכיבי עשייה מול הרצועה- לשמר מדיניות ביטחונית אגרסיבית והתקפית על כל הפרה ביטחונית, לצידה להבטיח רף הומניטרי ורווחה כלכלית איפה שמתאפשר וככל ששקט. האיזון הזה חשוב".

עוד אמר: "אנחנו לא נהיה בני ערובה של ארגוני הטרור בעזה. אם הם טועים לחשוב שבגלל מחלוקת בחברה הישראלית הם יפרו את האיזון - הם ירגישו שהם טועים מהר מאוד".

ברקע הביקורת בקרב חברי הממשלה והקואליציה והטענות למדיניות רופסת אמר גנץ: "לגבי היומיים האחרונים אני יודע שצה״ל תקף ותקף הרבה. אני רוצה להגיד - אנחנו נתנהג כגוף אחראי, נגיד מה שנראה לנו שצריך לעשות, לא נתקוף את ממשלת ישראל כל עוד היא תנהל מדיניות נכונה גם בצד האזרחי וגם בצד הביטחוני".

בני גנץ שער הנגב הסלמה בדרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד