י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עזרה הדדית

93% מהחרדים חושבים שהחברה הישראלית מצוינת בהתנדבות

ממצאים שנחשפים לראשונה מסקר חדש שבוצע על ידי מכון סמית לרגל שבוע המצוינות הישראלית, מגלים כי 93% מהחרדים חושבים שהחברה הישראלית מצוינת בהתנדבות ובעזרה הדדית

מתנדבים חרדים מחפשים תפילין שהושלכו בטעות למזבלה
מתנדבים חרדים מחפשים תפילין שהושלכו בטעות למזבלה

שבוע המצוינות הישראלית ייפתח ללא תשלום בכל רחבי הארץ שיחגגו מצוינות בתחומים שונים. שבוע המצוינות הישראלית יצוין ברחבי הארץ בין התאריכים 7-12/5 עם למעלה מ-150 אירועים שונים בכל רחבי הארץ שיחגגו מצוינות בתחומים שונים- אקדמיה, חינוך, בריאות, חברות הייטק, ספורט ועוד - כאשר כל ארגון לוקח על עצמו לקיים אירוע כדי לקדם את ערכי המצוינות. המטרה היא להנכיח את המצוינות הישראלית, ולשים אותה בקדמת הבמה למשך שבוע שלם.

ממצאים שנחשפים לראשונה מסקר חדש שבוצע על ידי מכון סמית (בתאריך 20-21/4) עבור הרוח הישראלית לרגל שבוע המצוינות הישראלית בקרב 700 אנשים כמדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישראל (גילאי 18 ומעלה): 93% מהחרדים חושבים שהחברה הישראלית מצוינת בהתנדבות ובעזרה הדדית. בציבור קיים קונצזוס בנושא מצוינות של הישראלים בהתנדבות ובעזרה הדדית. נמצא כי 83% מכלל הישראלים חושבים שהחברה הישראלית היא חברה המאופיינות בערבות הדדית ומצטיינת בהתנדבות וסיוע לאחר בכל הקהלים- נשים וגברים, צעירים ומבוגרים ובקרב עולים ותיקים.

מיקי דהב מנכ"לית הרוח הישראלית המובילה את שבוע המצוינות הישראלית: "המצויינות תורמת לצמצום פערים בחברה הישראלית. מצוינות היא לא רק מפתח להצלחה בעסקים, אלא היא גם הופכת אותנו לחברה טובה יותר. כאשר אנו שואפים למצוינות, אנו דוחפים את עצמנו להיות טובים יותר, לחדש ולפתור בעיות חדשות בדרכים יצירתיות והמפתח לצמצם את הפערים בחברה הישראלית. מצויינות לא רק מחזקת את החוסן הלאומי והכלכלי שלנו, אלא גם מקדמת הצלחה, שביעות רצון וחיים מאושרים יותר ברמה האישית. מצוינות היא לא רק השגת תוצאות, אלא מדובר גם במסע של שיפור עצמי ותחושת הגאווה והמטרה הכרוכה בכך. כאשר אנו מעודדים וחוגגים מצוינות בכל היבטי חיינו, אנו יוצרים תרבות של צמיחה קידמה שתועיל לכולנו".

חרדים התנדבות חרדים חסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד