כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
טבח בבית הספר

הרוגים ופצועים: תלמיד בן 14 פתח באש לעבר ילדים ומורים

לפחות שמונה תלמידים ומאבטח נהרגו לאחר ירי המוני בבית ספר בבלגרד. בנוסף שישה תלמידים ומורה נפצעו בפיגוע הירי ופונו לבית החולים. המשטרה עצרה תלמיד בן 14 בחשד שביצע את הטבח

הרוגים ופצועים: תלמיד בן 14 פתח באש לעבר ילדים ומורים
שוד עם נשק חם צילום: Pixabay

לפחות שמונה תלמידים ומאבטח נהרגו לאחר ירי המוני שהתרחש בבית ספר בבלגרד בירת סרביה. עוד שישה תלמידים ומורה נפצעו באירוע הירי ופונו לבית החולים, כך נמסר בהודעת משרד הפנים. המשטרה עצרה תלמיד בן 14 בבית הספר ולדיסלב ריבניקאר במרכז בלגרד בחשד שביצע את הטבח הבוקר.

על פי החשד, הצעיר השתמש באקדח של אביו, כך אמרו גורמים רשמיים. חקירת המניע מאחורי הטבח עדיין מתנהלת. שוטרים בקסדות ואפודים חסיני ירי חסמו את האזור סביב בית הספר, הממוקם בשכונה מרכזית בעיר, מעט אחרי 08:40 שעון מקומי.

"המשטרה שלחה את כל הניידות הזמינות מיד למקום ועצרה קטין חשוד - תלמיד כיתה ז' החשוד בירי מאקדח של אביו, הוא ירה לעבר התלמידים ומאבטח בית הספר", כך נמסר בהודעת משרד הפנים.

"ראיתי ילדים בורחים מבית הספר, צורחים. הורים הגיעו, הם היו בפאניקה. מאוחר יותר שמעתי שלוש יריות", סיפר אחד התלמידים לערוץ הממלכתי הסרבי RTS.

מילאן מילושביץ', אביו של אחד מתלמידי בית הספר, סיפר כי בתו הייתה בכיתה בזמן הירי והצליחה להימלט. "הילד ירה תחילה במורה ואז הוא התחיל לירות באקראי", אמר מילושביץ'. "ראיתי את המאבטח שוכב מתחת לשולחן. ראיתי שתי בנות עם דם על החולצות שלהן. אומרים שהיורה היה שקט ותלמיד טוב. לאחרונה הוא הצטרף לכיתה שלהם".

מילאן נדליקוביץ', ראש עיריית מחוז וראקאר המרכזי שבו נמצא בית הספר, אמר כי הרופאים נלחמו להציל את חיי המורה. ירי המוני הוא נדיר יחסית בסרביה, שבה יש חוקי נשק נוקשים מאוד.

אירוע ירי הרוגים ופצועים טבח בבית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד