כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בבר המצווה לנכדו

המתנה של הרבי מבאיאן לבחורי ואברכי החסידות

בשיא שמחת בר המצווה לנכדו של הרבי מבאיאן שנערכה במוצאי שבת במרכז החסידות, שיגרו אלפי בחורי החסידות מתנה מיוחדת עם קבלות טובות. בתמורה: הרבי השיב להם במתנה משלו

המתנה של הרבי מבאיאן לבחורי ואברכי החסידות
שמחת הבר מצווה בבאיאן צילום: באדיבות המצלם

במוצאי שבת האחרונה התקיימה שמחת בר המצווה לנכדו של האדמו"ר מבאיאן, בן לבנו הרה"צ רבי מרדכי שלמה ברייאר, חתנו של האדמו"ר מדז'יקוב ויז'ניץ - ומי שרק לאחרונה התמנה לרב הקהילה של באיאן בארה"ב.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לרגל שמחת בר המצווה שיגרו אלפי בחורי החסידות מתנה מיוחדת במסגרתה קיבלו על עצמם הבחורים אלפי קבלות טובות בעבודת השם. במהלך השמחה, עלו משגיחי הישיבות ונתנו לרבי את אלפי הפתקים עם הקבלות, דבר ששימח מאוד את הרבי.

מיד לאחר מכן אמר הרבי לחסידים שהמנהג כיום הוא שמי שנותן מתנה אז מחזירים לו מתנה, לפיכך אמר הרבי כי הוא רוצה להעניק גם מתנה לבחורים ולאברכי החסידות.

הרבי אמר שהמתנה שהוא רוצה להעניק היא שכל אחד ואחד יעשה לעצמו קביעות לסדר מוסר ויקפיד ללמוד מוסר ובפרט בספר 'אורחת צדיקים' שזה עניין גדול מאוד.

לאחר הדברים אמר הרבי: "הנה כעת אנחנו שבוע לפני ל"ג בעומר שהוא בבחינת יום כיפור ועכשיו זה כמו עשרת ימי תשובה". הרבי הורה לכל אחד ואחד לקדש שם שמים במירון ולשמוע להוראות הממונים והסדרנים במעמד ההדלקה, וסיים שהקב"ה ישלח רוח טהרה על כל יהודי העולם שכולם יחזרו בתשובה.

 

הרבי מבאיאן בר מצווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד