כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לרגל הכתרת המלך

מיליוני אנשים מכל העולם צפויים לבקר בבירת בריטניה

ביום ראשון הקרוב יערוך השגריר הבריטי קבלת פנים רשמית במעון השגריר לרגל הכתרת המלך צ'ארלס. קבלת הפנים תכלול אורחים ממגוון רחב ממגוון רחב של תפקידים כולל נציגי ממשלה, בכירים מהתעשייה והמסחר ועוד

מיליוני אנשים מכל העולם צפויים לבקר בבירת בריטניה
סמל הכתרת המלך צ'ארלס צילום: באדיבות המצלם

הכתרתו של הוד מלכותו המלך צ’ארלס השלישי היא אירוע תרבותי משמעותי עבור הממלכה המאוחדת ועבור רבים אחרים ברחבי העולם. כאירוע הגדול ביותר בעולם בשנת 2023 מיליוני אנשים מכל העולם צפויים לבקר בבירת בריטניה כדי לחזות באירוע ההיסטורי. יחד עם שורשיו העמוקים הנטועים במסורת, עתיד הטקס לשקף גם גם את בריטניה המודרנית והרב-תרבותית כפי שהיא כיום ולקדם את ערכיה: קהילה, נוער, גיוון וקיימות.

אבן דרך היסטורית זו תצויין בסוף שבוע ארוך ומיוחד עם אירועים קהילתיים רבים ברחבי הממלכה וכן חגיגות ואירועים בכ-280 נציגויות דיפלומטיות ברחבי העולם. שגרירות בישראל חוגגת את הכתרתו של המלך ולקחה את ההכתרה צעד אחד קדימה לחגוג יחד עם הקהילה המקומית כאן בישראל.

ביום ראשון, 7 במאי, יערוך השגריר קבלת פנים רשמית במעון השגריר הבריטי ברמת גן באירוע חגיגי ואינטימי. קבלת הפנים תכלול אורחים ממגוון רחב ממגוון רחב של תפקידים כולל נציגי ממשלה, בכירים מהתעשייה והמסחר, ארגונים לא מטרות רווח, עיתונאים, נציגי קהילות שונות ועוד.

ניל וויגן, שגריר בריטניה בישראל: "אני מצפה לחגוג את ציון הדרך ההיסטורי הזה בסוף השבוע הקרוב, בין אם זה לצד הקהל הרחב בישראל באירוע הקהילתי שלנו בתל אביב או עם עמיתינו באירוע הרשמי של השגרירות בבית השגריר. נפלא לראות עד כמה הישראלים מעורבים ומתרגשים בכל הנוגע למשפחת המלוכה. עברו 70 שנה מאז חגגה בריטניה מלוכה חדשה וזה מדהים להיות חלק מחגיגה כל כך ייחודית ברחבי העולם".

בריטניה הכתרת המלך צ'ארלס המלך צ'ארלס שגריר בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד