כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
המאבק ביוקר המחיה

השוק רותח: הרשת הזולה תשיק 50 סניפים בשבוע הבא; זו הרשימה

ענקית המזון הצרפתית 'קרפור', תשיק בשבוע הבא 50 סניפים בישראל תחת פורמטים שונים, מחנויות שכונתיות, ועד לסופרמרקטים גדולים. עוד כ-100 נוספים צפויים להיפתח | רשימת הסניפים המלאה

השוק רותח: הרשת הזולה תשיק 50 סניפים בשבוע הבא; זו הרשימה
אילוסטרציה צילום: unsplash

קרפור, ענקית הקמעונאות הצרפתית, תושק רשמית בישראל בשבוע הבא. היום (רביעי) הודיעה החברה על מיקומם של 50 הסניפים הראשונים שייפתחו ביום שלישי, בטקס חגיגי ברעננה. הרשת תהיה סגורה בשבת ומוצריה יהיו כשרים. ההשקה הרשמית מגיעה כשנה לאחר חתימת ההסכם עם אלקטרה צריכה, במסגרתו קיבלה אלקטרה את הזיכיון לייבוא מותגי הבית של קרפור לישראל ולהפעיל רשת חנויות תחת המותג הצרפתי.

קרפור הודיעה על תוכניות לפתוח סניפים בשלושה פורמטים: חנויות שכונתיות עירוניות, שווקים והיפרמרקטים בפורמט דיסקאונט. החברה שואפת לצרף עוד 50 סניפים נוספים למותג שלה עד סוף השנה הנוכחית. השיפוצים, בעלות של כ-250 מיליון שקל, מתבצעים כדי להתאים את הסניפים לקריטריונים של קרפור. סניפים אלו יהיו סגורים למשך יומיים-שלושה לפני ההשקה לצורך התאמות אחרונות. חברת אלקטרה מסרה כי עלות השיפוצים הכוללת תעמוד על כ-450 מיליון שקל.

סניפי קרפור יציעו ללקוחות מגוון רחב של למעלה מ-1,000 מוצרי קרפור בכ-80 קטגוריות. אלה יכללו מוצרי מזון, מוצרים אורגניים, מוצרי טואלטיקה, מוצרי ניקיון ומוצרים שאינם מזון באיכות אירופאית, והכל במחירים הנמוכים בשוק. בנוסף לאלו, כבר הושקו בישראל עשרות מוצרים כמו חליטות תה, קפסולות קפה, דגני בוקר, תחליפי חלב, מגוון שוקולדים, מיצים אורגניים ועוד.

אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור, אמר כי "בשבוע הבא נהפוך למדינה החמישים של קרפור בעולם". לדבריו, "הסניפים החדשים יציגו כ-1,000 מוצרים ב-80 קטגוריות: חומרי ניקוי, קורנפלקס, קפסולות, קפה, ריבות, שמן, שוקולד ועוד, תחת המותג הפרטי של קרפור במחיר מוזל".

לדברי קלישטיין, "השקת קרפור בישראל תחולל מהפכה בשוק המזון, תעצים את התחרות ותביא מגוון של מוצרים איכותיים במחירים שוברי שוק וחוויית קנייה בין-לאומית". יחד עם זאת, חשוב לזכור כי אמנם המוצרים שיובאו עד כה של קרפור היו זולים משמעותית בהשוואה למותגים שנמכרים בארץ, אך סל הקניות הממוצע של הצרכן הישראלי כולל תוצרת טרייה כמו בשר, עופות, ירקות ופירות - שלהם לא יינתן מענה. בנוסף, יש לקוות כי המחירים הזולים יחזיקו לאורך זמן ולא יעלו כמו שקורה לפעמים לאחר השקות ותקופת הרצה, ושסל הקניות הכולל בקרפור אכן יהיה זול בהשוואה למתחרים".

אלו הסניפים שייפתחו בשבוע הבא:

אור עקיבא - רח' האילן 2, א.ת. צפוני
אשדוד - רח' השייטים 9, רח' רוגוזין 25 ורח' תמוז 14
אשקלון - הודית לייפר מילר 6
באר שבע - שדרות יגאל אלון (מרכז ביג), יוהנה ז'בוטינסקי 32, שד' ירושלים 42
בית הכרם - רח' אביזוהר 1
גבעת שמואל - רח' האורנים 1
גבעתיים - רח' ויצמן 71
גני תקווה - הגליל 78
הוד השרון - רח' בן גוריון פינת רח' שלום עליכם
הרצליה - רבי עקיבא 50, רח' שער הים 10, רח' זוהר-טל 34, רח' בן גוריון 82
זכרון יעקב - החלוצים פינת רח' הכובשים
חולון - המרגנית 2
חיפה - יגאל אלון 31, גרינברג 12
כפר יונה - מנחם בגין 44
כפר סבא - רח' י. כהן 2
מודיעין - עמק בית שאן פינת יחזקאל הנביא
מזכרת בתיה - שד' אליהו פינת לילך
מעלות תרשיחא - רח' שלמה שרירא 3
מתן - רח' הדר 84
נס ציונה - אבנר בן-נר 1
נתניה - הפלדה 13, שד' בן גוריון פינת שז"ר, טום לנטוס 26, רח' ירושלים 29
פתח תקווה - רח' קפלן 13
צור יצחק - א.ת מסחרי
קריית אונו - הנשיא 57
קריית גת - אסתר המלכה 19
ראש העין - יהושוע בן נון 77
רמת השרון - רח' סוקולוב 33
רעננה - זרחין 12, רח' הסתדרות 11
תל אביב - לה גרדיה 76, דיזנגוף 7 (כיכר דיזנגוף), בני אפרים 209, ויצמן 20, אלי תבין 9, אהרון בקר 8, ד.מ מרכוס 13 (רמת החייל), אופנהיימר 13, אבא אחימאיר 35

רשת מזון קרפור תחרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד