י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מרגיש שלא סופרים אותנו"

תושבי הדרום לנתניהו: לא ייתכן שיירו עלינו רקטות ולמחרת 'שיגרה מלאה'

נציגי יישובי עוטף עזה שלחו היום מכתב לרה"מ נתניהו, שר הביטחון גלנט, והרמטכ"ל הרצי הלוי, שבו הביעו תסכול מהמצב הנוכחי: "זו לא גזרה משמיים לגדל כך ילדים, תחת מטחי טילים, בלילות חשוכים, בפחד וחרדה וללא שינה"

תושבי הדרום לנתניהו: לא ייתכן שיירו עלינו רקטות ולמחרת 'שיגרה מלאה'
יואב גלנט, הרצי הלוי ונתניהו צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL

נציגי יישובי עוטף עזה שלחו היום (רביעי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט, והרמטכ"ל הרצי הלוי, בו הביעו תסכול מהמצב הנוכחי: "לא ייתכן שיירו עלינו כ- 70 טילים ולמחרת 'שיגרה מלאה' ובעזה המעברים פתוחים והפועלים ממשיכים להיכנס ולהתפרנס כרגיל כאילו לא היה דבר. לא ניתן לחיות תחת טפטופים, ימי מתיחות וחרדה", נכתב.

"ילדים ומשפחות שלמות מטופלות במרכזי חוסן במשך חודשים ושנים וכשהם מתחזקים מעט, ברגע אחד המציאות טופחת על פניהם והם שבים לאחור. כמו כן הטלטלה הרגשית בה אנו חיים ממצב חרום לשגרה, אינה אנושית".

עוד הדגישו: "הגיע הזמן שממשלת ישראל תחשוב על מה שאנו חווים כאן – וכן תקיים את ההבטחה - דין העוטף כדין תל אביב. אנו דורשים מדיניות יוזמת והרתעתית, שתפסיק את המציאות שבה אנו נתונים לגחמות החמאס והג'יהאד. אנו לא הדלת האחורית של המדינה כי אם הגב והחוסן שלה", המשיכו.

עוד נכתב: "מאסנו ממכבסת המילים של שר זה או אחר, זו לא גזרה משמיים לגדל כך ילדים, תחת מטחי טילים, בלילות חשוכים, בפחד וחרדה וללא שינה".

בתוך כך, בשעה נערכת בסמוך לכניסה לשדרות מחאה נגד הממשלה על רקע שיגור הרקטות לעבר העיר. מארגניה קראו: "לא נתיישר למדיניות הרופסת, ולא ניתן לארגוני טרור לנהל אותנו, נדרוש ביטחון והרתעה".

דביר סאסי וממארגני המחאה, אמר: "אנחנו לא רוצים להשלים עם המצב הזה. הצבעתי למפלגות הימין, הייתי אפילו פעיל. קיבלנו הבטחות מסוימות והמציאות היא ההפך. נולדתי בשדרות. הממשלה הקודמת, הייתה ממשלה שמאוד לא אהבתי, יצאתי להפגין נגדה. בטיפול בטרור הם היו מעולים. כשיש רצון, יש אפשרות להביא הרתעה. אני מרגיש שלא סופרים אותנו".

ראש הממשלה נתניהו דרום שיגור טילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד