ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"שאל שאלות "מזויפות

טראמפ העיף עיתונאי שמאלני ממטוסו

עיתונאי ששאל את טראמפ לגבי כסף שלכאורה שילם בצורה לא חוקית, במהלך מסיבת עיתונאים על סיפון המטוס הפרטי של טראמפ, הועף ממנו על ידי טראמפ  

טראמפ העיף עיתונאי שמאלני ממטוסו
הנשיא טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

כתב חדשות NBC שאל את נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ לגבי חקירתו של התובע אלווין בראג, במנהטן, לגבי כסף שלכאורה שילם ב-2016 בצורה לא חוקית, גורש מהמקום. טראמפ קיים מסיבת עיתונאים על סיפון המטוס הפרטי שלו, וזעם על הכתב.

הכתב ווהן היליארד, אמר לטראמפ שהוא נראה "מתוסכל" מהחקירה. טראמפ רתח מזעם, ואמר לכתב של הערוץ השמאלני לא לשאול עוד שאלות. "אני לא מתוסכל מכלום", אמר טראמפ. "מה אני, מתוסכל? בדיוק נאמתי במשך שעתיים. אני לא מתוסכל מזה. זו חקירה מזויפת. לא עשינו שום דבר רע. אמרתי לך שזה בדיוק ההפך, אלה חדשות מזויפות, ו-NBC היא אחת הגרועים בזה. אל תשאל אותי יותר שאלות".

"שמעתי שאתה בחור נחמד מ-NBC, אבל אתה לא", הוסיף טראמפ. הכתב היליארד כנראה לא הבין את מה שהנשיא לשעבר אמר, כי מאוחר יותר ניסה לשאול שאלה נוספת.

"אני לא רוצה לדבר איתך. אתה לא בחור נחמד", ענה טראמפ. כשהכתב התעלם מטראמפ והמשיך לשאול שאלות, הנשיא לשעבר תפס את הטלפונים של הכתב והשליך אותם הצידה והורה לעוזרים להעיף את הכתב ממטוסו. "תוציאו אותו מכאן", אמר טראמפ.

על פי הדיווחים, התקרית אירעה ב-25 במרץ, מספר ימים לפני שהוגש נגד טראמפ כתב אישום על ידי חבר מושבעים במנהטן.

 

 

דונלד טראמפ מטוס nbc

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד