כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
קידושים בבתי כנסת

תפילה מיוחדת להכתרת המלך: "הַאֲצֵל מִשׁפְעַת טובְך עַל הַמַּלְכָּה קְמִילָא"

בריטניה חוגגת את הכתרת המלך צ'ארלס, ההכתרה תתקיים ביום שבת הקרוב 6 למאי. לאירוע הנוצץ הוזמנו כ-2000 אורחים. יו"ר ארגון 'פינטר טראסט': "אנו שמחים לשלוח את ברכותינו ואיחולי מזל טוב הנלהבים ביותר להוד מלכותך לרגל הכתרתך"

תפילה מיוחדת להכתרת המלך: "הַאֲצֵל מִשׁפְעַת טובְך עַל הַמַּלְכָּה קְמִילָא"
הכנות להכתרה צילום: The royal family

כ-2000 אורחים יקחו חלק בהכתרת המלך צ'ארלס בבריטניה, ההכתרה תתקיים ביום שבת הקרוב 6 למאי בלונדון הבירה. גם הקהילות היהודיות לוקחות חלק בחגיגות, ובמספר בתי כנסת הודיעו על קידושא רבא לרגל המאורע.

רבה הראשי של בריטניה הרב אפרים מירוויס, פרסם הודעה מיוחדת על ההכתרה, וקבע אלו תפילות יאמרו בבתי הכנסת. "תודה וקול זמרה בבתי כנסיות במדינות בריטניא, ביום הושם כתר מלכות בראש המלך צ'ארלס יר"ה, ובראש המלכה קמילא יר"ה, יום שבת קודש ט"ו אייר תשפ"ג".

הרב הראשי פרסם את התפילות המיוחדות שיאמרו בבתי כנסת רבים בבריטניה השבת: "הַלְלוּ אֶת ה' כָּל גּוֹיִם שַׁבְּחוּהוּ כָּל הָאֻמִּים: כִּי גָבַר עָלֵינוּ חַסְדּוֹ וֶאֱמֶת ה' לְעוֹלָם, הַלְלוּיָהּ: עוד מהתפילות. וַיִּקַּח֩ צָד֨וֹק הַכֹּהֵ֜ן אֶת קֶ֤רֶן הַשֶּׁ֙מֶן֙ מִן הָאֹ֔הֶל וַיִּמְשַׁ֖ח אֶת־שְׁלֹמֹ֑ה וַֽיִּתְקְעוּ֙ בַּשּׁוֹפָ֔ר וַיֹּֽאמְרוּ֙ כָּל־הָעָ֔ם יְחִ֖י הַמֶּ֥לֶךְ שְׁלֹמֹֽה".

יואל פרידמן, יו"ר ארגון 'פינטר טראסט' שמשמיע את קולם של הקהילות החרדיות בבריטניה, ומתנהל מול התקשורת בכל הנוגע לייצוג הקהילות החרדיות, פרסם מכתב מיוחד מארגון 'פינטר טראסט'.

סמל ארגון פינטר טראסט

"אנו שמחים לשלוח את ברכותינו ואיחולי מזל טוב הנלהבים ביותר להוד מלכותך לרגל הכתרתך. הכתרת הוד מלכותך היא אירוע חגיגי ביותר בתולדות האומה שלנו ובגאווה גדולה ארגון פינטר טרטסט שולחת את המכתב הזה, ומצטרפת בזאת למיליונים הרבים מרחבי העולם בציון והנצחה של רגע יוצא דופן זה".

מאפינס מיוחדים לרגל ההכתרה במאפיית "גרודז'ינסקי" בלונדון

עוד נאמר: "המחויבות של הוד מלכותך לעם, היא באמת מעוררת השראה ואנו בטוחים ששלטונך יעמוד בסימן מנהיגות ושירות מסור, סובלנות וכבוד וחגיגות של האמונות והתרבויות הרבות המרכיבות את הממלכה המאוחדת".

דגלים ודגלונים בחנות למכשירי כתיבה "סטמפורד היל סטיישנרס" בבעלותו של ר' שלום יענקי גליק

עוד נאמר: "ארגון פינטר טראסט לקחה על עצמה לשמש קול אמין עבור הקהילה החרדית בבריטניה, הארגון מעריכה את ההבנה והכבוד של הוד מלכותך לתרבות ולמסורות הייחודיות שלנו. אנו בטוחים שתחת שלטונכם, הקהילה שלנו תמשיך לפרוח כחלק בלתי נפרד מבריטניה המודרנית. שהכל יכול יברך את הוד מלכותך, את משפחת המלוכה ואת כל בריטניה הגדולה לשלום, בריאות טובה ושגשוג. יש לנו הכבוד להיות הנתינים הצנועים והצייתנים של הוד מלכותך".

בית הספר יסודי התורה מקושט לרגל ההכתרה

בריטניה הכתרת המלך צ'ארלס המלך צ'ארלס תפילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד