כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"תפסתי אותו"

הח"כ לשעבר מאשים: בעלה של אילה חסון גנב לי 200,000 ש"ח. צפו

חבר הכנסת לשעבר מיקי רוזנטל טען אמש בתוכניתו של רביב דרוקר בערוץ 13 כי בעלה של העיתונאית אילה חסון גנב ממנו 200,000 ש"ח בתקופה שהפיקו יחד תוכנית טלוויזיה, הוא אומנם לא האשים את העיתונאית בדבר, אך טען כי לפי מתודולוגיית תחקריה המפוקפקים, ניתן להאשימה בגניבה | האשמה באה ברקע האשמות מצידה של חסון על כך שכלי תקשורת נמנעו בעבר לפרסם דברים מביכים על ח"כ גדעון סער

הח"כ לשעבר מאשים: בעלה של אילה חסון גנב לי 200,000 ש"ח. צפו
מיקי רוזנטל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מיקי רוזנטל, ח"כ לשעבר מטעם מפלגת העבודה ועיתונאי חוקר, טען אמש (רביעי) במהלך התוכנית של רביב דרוקר בערוץ 13 כי בעלה של העיתונאית אילה חסון גנב ממנו 200,000 ש"ח בתקופה בה השניים הפיקו יחד תוכנית טלוויזיה.

רוזנטל הבהיר כי לאילה חסון אין אמנם קשר למעשיו של בעלה, אך טען כי פרסומיה בימים האחרונים נגד ח"כ גדעון סער וטענות שלה נגד כלי תקשורת ועיתונאים שמנעו לדבריה פרסומים מביכים לפני מספר שנים נגד שר המשפטים לשעבר, הם משקל שווה מתודולוגית להאשמת חסון בגניבה של בעלה, מכיוון שהכסף שגנב הבעל הגיע לביתם המשותף.

בחשבון הטוויטר שלו הבהיר רוזנטל את דבריו: "דיברתי בתכניתו של רביב דרוקר על איילה חסון והשיטות העיתונאיות הנלוזות שלה - וחברים ביקשו פרטים. אז הנה הקטע המצורף וההסבר: שי נשר, בעלה של חסון, ואני היינו שותפים בתכנית טלוויזיה ששודרה ב"קשת". הוא ניהל את החשבונות וגנב מהקופה המשותפת 200 אלף שקל. תפסתי אותו".

לדברי רוזנטל, "אירית אמבר, המפיקה דאז של "קשת" מונתה כבוררת. אמבר קבעה ששי נשר צריך להחזיר לי 200 ש"ח. נשר סירב. מהכסף שנטל נשר שלא כדין נהנתה גם רעייתו. מסקנה: איילה חסון היא גנבת".

"העובדות כולן נכונות", אומר רוזנטל, אך מודה כי "המסקנה - מגמתית". הוא מסביר כי "סיפרתי את כל הסיפור כדי להראות כיצד עושה איילה חסון "תחקיריה"…."

רביב דרוקר מיקי רוזנטל אילה חסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד