ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

קולבים לעסק – הרושם הראשוני מתחיל בנראות

אם אתם בעלי חנויות אופנה גדולות שצריכים קולבים לחנות, בעלי מלונות שצריכים קולבים לחדרים, בעלי מכבסות שצריכים קולבים עבור העבודה – זה הפתרון

קולבים לעסק – הרושם הראשוני מתחיל בנראות
קולבים צילום: freepik

כמה פעמים יצא לכם לשאול את עצמכם מה משפיע על הרושם הראשוני של העסק שלכם? אם יש לכם עסק בתחום הביגוד יהיה עליכם לחשוב על הנראות של הבגדים המוצבים בו. על מנת שתוכלו לקדם את העסק תצטרכו לדאוג לדברים הקטנים שאולי נראים לכם שוליים, אך בפועל הם אלה שעושים את ההבדל, כאשר בוחנים את השורה התחתונה. איך תוכלו לשפר את הרושם על העסק אותו הקמתם בעשר אצבעות? הדרך לקידום העסק תהיה באמצעות רכישת קולבים איכותיים שלא ישאירו מקום לספק. אם אתם בעלי חנויות אופנה גדולות שצריכים קולבים לחנות, בעלי מלונות שצריכים קולבים לחדרים, בעלי מכבסות שצריכים קולבים עבור העבודה – זה הפתרון.  

שמירה על סדר וארגון 

אז מה הופך את הבחירה הזו להיות בחירה טובה לעסק שלכם? באמצעות קולבים תוכלו לעשות סדר בחנות, במלון או במכבסה שנמצאת בבעלותכם. ברגע שכל בגד נמצא על קולב בצורה מסודרת, קל יותר לראות מה נמצא בהישג יד. אין תחושה יותר מתסכלת מאשר לראות את העסק מבולגן כולו. ברגע שלא יהיה סדר תתקשו לממש את הפוטנציאל הטמון בעסק, ויהיה עליכם לעבוד קשה שבעתיים. עם הקולב המתאים תראו כי הסדר והארגון יבואו לידי ביטוי גם בהיבטים נוספים. 

הלקוחות ירצו ויאהבו להגיע 

הלקוחות נמנעו, עד היום, מלהגיע לעסק שלכם? עליכם לנסות להבין מהי הסיבה שבגללה זה קורה. עם קולבים ניתן יהיה לראות כי המציאות אותה הכרתם תשתנה ללא היכר. הלקוחות ירצו להגיע לחנות מסודרת, כזו שקל להם לראות בה את ההיצע בצורה נגישה ונוחה. הרושם הראשוני של כל לקוח הוא זה שיקבע מה תהיה ההחלטה הסופית שלו. עם קולבים איכותיים הרושם ישתפר פי כמה בהשוואה לחנויות עם קולבים פשוטים. 

ניהול מלאי בצורה מושלמת 

אחד הלקוחות שאל אתכם לגבי חולצה מסוימת? בדיוק סיימת לגהץ ללקוח את החולצה האהובה עליו? כאשר החולצות ושאר פרטי הלבוש נמצאים על קולבים, קל מאוד לנהל את המלאי. לא תגיעו למצב בו אחד מפריטי הלבוש פשוט הולך לאיבוד ואינכם מוצאים אותו. זה מה שיקרה כאשר הסחורה מפוזרת בכל החנות. עם הבחירה הנכונה ניתן להפוך את הקערה על פיה. 

חיים כהן קולבים - יבוא ושיווק קולבים 

רוצים לרכוש קולבים לעסק שלכם? הכירו את חברת חיים כהן קולבים יבואנית ומשווקת של קולבים מכל הסוגים. החברה הינה חברה ותיקה שהוקמה בשנת 1936, וממשיכה לתת שירות טוב ומקצועי ללקוחותיה. החברה מחזיקה במלאי את כל סוגי הקולבים: קולבי פלסטיק, עץ, מתכת, סאטן, קטיפה, קולבים לילדים והרשימה עוד ארוכה. נכון להיום החברה עובדת בצורה שוטפת עם רשתות האופנה הגדולות והמובילות בארץ וגם עם רשתות של בתי מלון. כבעלי עסק, גם אתם צריכים להעניק לו את הטוב ביותר. 

 

קולבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד