י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הדרך לתואר

האוניברסיטה הירושלמית עם בשורה ענקית לחרדים

אתם בוודאי יודעים שהדרך לתואר אקדמי עוברת במכינה תחילה. מה לומדים בה, כמה זמן והאם לימודים במכינה מבטיחים קבלה ישירה לאוניברסיטה העברית? כל מה שרציתם לדעת על המכינה החרדית של האוניברסיטה העברית ולא היה לכם את מי לשאול

האוניברסיטה הירושלמית עם בשורה ענקית לחרדים
האוניברסיטה העברית צילום: פלאש 90

מכינה אקדמאית כשמה כן היא. היא מכינה את הלומדים בה ללימודים באקדמיה. במכינה ללימודים אקדמאיים לומדים עברית, אנגלית ומתמטיקה ברמה שתאפשר לבוגרי המכינה להתקבל ללימודים באוניברסיטה.

תנאי הקבלה לחלק מהחוגים באוניברסיטה עשויים להיות גבוהים במיוחד, ולכן קשה עד כמעט בלתי אפשרי ללימודי תואר ראשון ללא הכנה מוקדמת, כלומר ללא לימודי מכינה.

למידע ופרטים על המכינה המבוקשת לחצו כאן>>>


על התארים של האוניברסיטה העברית בירושלים אין צורך להכביר במילים. בוגרי העברית הם הבוגרים המבוקשים ביותר בשוק התעסוקה במגזר הציבורי והפרטי ובין הסיבות לכך, מעבר לרמת הלימודים הגבוהה, תמצאו את הרמה הגבוהה של הלימודים לאורך שנות התואר. זה מתחיל כבר במכינה האקדמית לחרדים של העברית. מאחורי המכינה האקדמית עומדת תפיסת עולם עשירה ומגובשת, המכילה הבנה מעמיקה ביחס לצרכים הכלכליים, החברתיים והתרבותיים של הסטודנטים החרדים. תפיסה זו באה לידי ביטוי בלוח שנה אקדמי מופרד המותאם לחברה החרדית, שעות לימוד המאפשרות גם לימודי בוקר בישיבה/ כולל, וכל זאת מלווה במערך סיוע כלכלי של מלגות נרחבות. למכינת החרדים ניסיון ארוך שנים בהענקת הכלים והידע להשלמת לימודי בסיס, הקניית כלי אוריינות המותאמים ללמידה אקדמית, כאמור- במועדי לימוד מותאמים.

אין זה סוד- לנרשמי המכינה החרדית מצפה דרך לא פשוטה של לימודים תובעניים, אך מטרתנו להבטיח את מקומכם ללימודים אקדמיים באוניברסיטה המובילה בישראל - היא האוניברסיטה העברית.

מבדיקה מול בוגרי העברית שכבר התקבלו לחוגים הנחשקים במיוחד דוגמת רפואה ומדעי המחשב, עולה כי צוות המרצים ומערך הסיוע מסור בצורה יוצאת דופן ומושקע בהבטחת הצלחת תלמידי המכינה, לצלוח בצורה הטובה ביותר את תהליך הלימודים. הליווי האישי והסיוע הכלכלי מוכיחים את עצמם כשני כלים למוטיבציה להצלחה. מי שבוחרים ללמוד בעברית הם מראש אנשים שאפתניים ו"שפיצים" שלא מוותרים לעצמם. ולכן אחוז הבוגרים שמתקבלים מהמכינה לחוגים היוקרתיים של העברית הוא גבוה במיוחד.

רוצים לדעת עוד על הלימודים במכינה החרדית של האוניברסיטה העברית? השאירו פרטים ותגלו>>>

האוניברסיטה העברית עבודות לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד