כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לגלג על ישראל

מפקד כוח קודס: "מתרחשים עד 30 פיגועים ביום, התקשורת מסתירה"

"איראן השפילה את ישראל על ידי ארגון התנגדות אסלאמית", כך אמר מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה, אסמאעיל קאאני בטהראן. "בשלב זה, ישראל הגיעה לרמה של השפלה שהיא הקיפה את עצמה בגדרי תיל ומכ"מים כדי למנוע הסתננות"

מפקד כוח קודס: "מתרחשים עד 30 פיגועים ביום, התקשורת מסתירה"
מפקד כוח קודס קאאני צילום: Iran international

בכינוס של אנשי דת צעירים בטהראן, אמר מפקד כוח קודס אסמאעיל קאאני, כי "ישראל הגיעה כעת לנקודת השפלה שבה הניחה גדרי תיל ומכ"ם מסביב לעצמה כדי שאיש לא יוכל להיכנס לשטחה", כך דיווחה התקשורת האיראנית.

קאאני שהחליף את קאסם סולימאני לאחר שחוסל על ידי נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ בינואר 2020, אחראי על ארגוני הטרור של טהראן באזור, כולל קבוצות פלסטיניות וחיזבאללה. למרות שקאאני אינו חזק כמו קודמו שארגן רשת גדולה של כוחות פרוקסי, איראן הצליחה השנה ללבות את המתיחות בין ישראל לקבוצות מיליטנטיות פלסטיניות, מה שהוביל להתנגשויות צבאיות באפריל האחרון.

דבריו של קאאני נאמרו כאשר נשיא איראן אבראהים ראיסי שוהה בדמשק, ביקור של נשיא איראני לראשונה מאז פרוץ מלחמת האזרחים ב-2011. קאאני התגאה שבגלל המאמצים של טהראן להחדיר את "רוח ההתנגדות", בימים מסוימים מתרחשות עד 30 פיגועים נגד ישראל "שהתקשורת שלהם מנסה להסתיר".

הוא הוסיף כי הרפובליקה האסלאמית כל כך חזקה ש"היום, אמריקה, ישראל, נאט"ו ואחרות התגייסו" להשמיד אותה. בתשובה לשאלה, "מתי נראה את חורבן ישראל?" אמר: "בהחלט, ברצון אלוהים, ישראל לא תישאר על פני האדמה 25 שנה, ולדברי מנהיג המהפכה, ישראל תעלם בקרוב".

בתשובה לשאלה, מתי איראן תנקום על חיסול הגנרל סולימאני, מסר קאאני: "חלק מדברי מנהיג המהפכה על נקמת דמו של חאג' קאסם בוצע כמו גירוש כוחות הצבא האמריקאי מהאזור. אבל הסגנון של הרפובליקה האסלאמית של איראן תנקום בזמן הנכון".

איראן פלסטינים כוח קודס האיראני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד