כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"אפילו שזה כשר"

סערת אנג'ל: הצעד של ח"כ ליברמן נגד החרם החרדי על המאפייה

יו"ר ישראל ביתנו לא מפספס הזדמנות להתנגח בציבור החרדי והיום, על רקע המחאה הנרחבת נגד רשת מאפיות אנג'ל שיו"ר הדירקטוריון שלה, עמר בר לב התריס מול הגרי"ג אדלשטיין בבני ברק, תיעד את עצמו ח"כ אביגדור ליברמן רוכש מוצרים במאפייה. "קנה אנג'ל אפילו שזה כשר"

סערת אנג'ל: הצעד של ח"כ ליברמן נגד החרם החרדי על המאפייה
כניסה לישיבת מיר / ליברמן יוצא מאנג'ל צילום: באדיבות המצלם

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן לא מפספס הזדמנות להתנגח בציבור החרדי והערב (חמישי), על רקע החרם הנרחב בחברה החרדית נגד מאפיית אנג'ל שיו"ר הדירקטוריון שלה הפגין הבוקר מול ביתו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין נגד חוק הגיוס, תיעד עצמו שר האוצר לשעבר רוכש במפגין במאפייה המוחרמת.

לצד התיעוד כתב חבר הכנסת ליברמן: "בדרך חזרה הביתה עצרתי לקנות חלות לשבת במאפיית אנג׳ל. למיטב ידעתי, מדינת ישראל עדיין מוגדרת דמוקרטית ולאנשים מותר להביע את עמדותיהם. לא נאפשר לעסקנים החרדים לפגוע בפרנסה של אזרחי ישראל".

עוד בנושא:

הפרשן עמית סגל, שפרסם את התיעוד של ליברמן, הוסיף בציניות אופיינית לו כי ליברמן "קנה אנג'ל אפילו שזה כשר".

שר הרווחה יעקב מרגי התייחס בריאיון לקרן אוזן וזאב קם ברשת ב' לסערה: "הבעלים של אנג׳ל צריך להבין שאם הוא רוצה כושר קניה גדול של כלל החברה הישראלית, הוא צריך לומר ליו״ר מועצת המנהלים החדש שלו עומר בר-לב שהסידור עבודה החדש שלו נועד רק כדי שלא ישתעמם בגילו ולא שיסב נזקים כלכליים לחברה שלו. להפגין מול ביתו של מנהיג ציבור חרדי גדול זו פגיעה ברגשות, זו פרובוקציה ועל זה יצא הקצף".

שר העבודה יואב בן צור מש"ס אמר לרשת ב' על השתתפות עמר בר לב בהפגנה בבני ברק: "מאפייה שנהנית מהציבור החרדי – לא ראויה שימשיכו לקנות ממנה. ראוי שבעלי המאפייה יבינו את גודל האירוע ויעמידו את מי שצריך במקום. זה היה חוסך להם את עוגמת הנפש".

ליברמן רוכש באנג'ל

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ישיבת חברון בגבעת מרדכי בירושלים, אחת הישיבות הגדולות בציבור החרדי, הודיעה למאפיית אנג'ל על ביטול ההתקשרות עם המאפייה בעקבות הפגיעה של יו"ר הדירקטוריון בגדול הדור הגרי"ג אדלשטיין אחרי שבכיר בחברה הפגין נגדו ונגד הציבור החרדי.

כך גם מזכיר ישיבת נתיב הדעת - קפלן הודיע למאפיית אנג'ל על הפסקת ההזמנות מהמאפייה; ישיבות נוספות בהן רוכשים את הלחמים של אנג'ל, הודיעו אף הם על הפסקת ההתקשרות, ישיבת פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך בבית שמש וישיבות ומוסדות נוספים.

גם מישיבת נתיבות החוכמה (וולפסון) בבית וגן נמסר: "נוטשים את אנג'ל במחאה על הפגיעה במרן גדול הדור". בהנהלת ישיבת 'נחלת הלווים' בחיפה שרק השבוע עברה מברמן לאנג'ל הודיעה לאנג'ל כי החוזה מבוטל והם חוזרים לברמן בגלל הפגיעה בכבוד התורה.

סופר "תמיד זול" אחת החנויות הגדולות ביותר בשכונת נווה יעקב בירושלים, שלחה הודעה לכל לקוחותיה, בו כתבה שהיא הפסיקה את ההתקשרות שלה עם מאפיית אנג'ל.

 

מאפיית אנג'ל חרם אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 76 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד