י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סופית: אושר מעבר 'עטרת' לשכונת הר נוף

הועדה המחוזית לתכנון ובניה בירושלים אישרה היום את העברתה של ישיבת 'עטרת ישראל' משכונת בית וגן לשכונת הר נוף בירושלים, שם תוקם על שטח של 5 דונם • בעקבות פעילותו של יו"ר סיעת 'יהדות התורה' בעיר אליעזר ראוכברגר, קידם יו"ר הועדה המקומית קובי כחלון את התהליך, חרף התנגדות תושבים מקומיים

הגרב"מ אזרחי
הגרב"מ אזרחי

לאחר אין ספור עיכובים, הבוקר (ב) אישרה הועדה המחוזית לתכנון ובנייה בירושלים את תוכנית הבנייה של ישיבת עטרת ישראל בשכונת הר נוף בעיר.

כזכור, לפני כארבעה חודשים הובאה התוכנית [שדבר קיומה נחשף ב'בחדרי חרדים' לפני יותר משנה] לאישור הועדה המקומית, שם התעכבה על ידי יו"ר הועדה לתכנון ובנייה, קובי כחלון, לאחר התנגדות נחרצת של הקהילה הדתית לאומית המתגוררת בסמוך לשטח בו הייתה אמורה להיבנות הישיבה.

בחודשים האחרונים, לאחר מעורבות ופעילות ענפה של חבר המועצה מטעם 'דגל התורה' אליעזר ראוכברגר, העביר כחלון את התיק לועדה המחוזית, והיום כאמור היא אושרה בועדה.

יצויין ששטח המבנה בו אמורה לקום הישיבה נקנה באופן פרטי על ידי ישיבת עטרת ישראל, והוא בגודל של 5 דונם. המבנה עצמו יהיה בגודל של כ-8000 מ"ר, והוא יכלול בית מדרש מפואר עם כ-600 מקומות, חדר אוכל ופנימיה.
עטרת הקצאה ישיבה אזרחי קרקע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד