כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"עד שיפוטר"

החכי"ת מעוצמה יהודית: החרם על אנג'ל צריך להימשך

ח"כ סון הר-מלך ממפלגת עוצמה יהודית הצטרפה לחרם החרדי על מאפיית אנג'ל בעקבות השתתפותו של יו"ר הדירקטוריון בר לב בהפגנה מול ביתו של ראש הישיבה, ואמרה ברשת ב': "החרם על אנג'ל צריך להימשך עד שבר לב יפוטר"

החכי"ת מעוצמה יהודית: החרם על אנג'ל צריך להימשך
מאפיית אנג'ל צילום: Abir Sultan/Flash 90

אחרי שהשר לשעבר עמר בר לב, יו"ר דירקטוריון אנג'ל, השתתף בהפגנה מול ביתו של ראש הישיבה, חברת הכנסת לימור סון הר מלך אמרה הבוקר (שישי) לרן בנימיני בכאן רשת ב' כי היא "משתתפת בחרם על אנג'ל".

לדברי חברת הכנסת מעוצמה יהודית: "לא יכול להיות שמגיע יו"ר דירקטריון אנג'ל ומפגין מול ביתו של אחד מגדולי הדור. ההתבטאויות של בר לב הן מאוד בעייתיות, מבטאות איבה, שנאה עמוקה ובורות ביחס לעולם הזה. החרם יסתיים כשעומר בר לב ייתן את הדין הזה. החרם צריך להימשך עד שיפוטר".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ישיבת חברון בגבעת מרדכי בירושלים, אחת הישיבות הגדולות בציבור החרדי, הודיעה למאפיית אנג'ל על ביטול ההתקשרות עם המאפייה בעקבות הפגיעה של יו"ר הדירקטוריון בגדול הדור הגרי"ג אדלשטיין אחרי שבכיר בחברה הפגין נגדו ונגד הציבור החרדי.

כך גם מזכיר ישיבת נתיב הדעת - קפלן הודיע למאפיית אנג'ל על הפסקת ההזמנות מהמאפייה; ישיבות נוספות בהן רוכשים את הלחמים של אנג'ל, הודיעו אף הם על הפסקת ההתקשרות, ישיבת פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך בבית שמש וישיבות ומוסדות נוספים.

גם מישיבת נתיבות החוכמה (וולפסון) בבית וגן נמסר: "נוטשים את אנג'ל במחאה על הפגיעה במרן גדול הדור". בהנהלת ישיבת 'נחלת הלווים' בחיפה שרק השבוע עברה מברמן לאנג'ל הודיעה לאנג'ל כי החוזה מבוטל והם חוזרים לברמן בגלל הפגיעה בכבוד התורה.

מאפיית אנג'ל חרם צרכני לימור סון הר מלך עמר בר לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד