כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

החידושים הצפויים במירון | והאם יתכן מחסור בלחם

החידוש הגדול של השנה - מתחם ריקודים ענק וממוזג באור הרשב"י | והאם צפוי מחסור בלחם לרבבות במירון? החרם על אנג'ל הגיע גם למירון

החידושים הצפויים במירון | והאם יתכן מחסור בלחם
היערכות במירון צילום: ישראל שוורץ ודוד כהן - אור הרשב"י

בהיעדר ריקודים בחצר הציון, יתכנסו ויבואו עולי מירון למתחם הריקודים של אור הרשב"י שהוקם במעלה דרך מהדרין בשמחה שאין דומה לה, יעלצו וישמחו לפני ה', בריקודים, בתופים ובמחולות עד בלי די. גדולי אנשי נגן וזמר יופיעו זה לצד זה, זה אחר זה, ילהיבו וירוממו את המקושרים ברשב"י הקדוש. אווירה מרוממת זו, ללא ספק, תעניק כוחות לבאיה עד לל"ג בעומר תשפ"ד.

מנגני מירון משכבר הימים, הוותיקים והחסידים יעלו כאן ויבואו על הדוכן, כבימי קדם, וילהיבו את הציבור. או שמא, את ה: עוילעם עוילעם עוילעם עוילעם אשרנו מה טוב חלקנו בהילולא דבר יוחאי!

באור הרשב"י דאגו להבאתם של מיטב מנגני הציבור החרדי. המשמחים המרוממים: ר' מאיר אדלר, ר' אהרן (אהרל'ה) סאמעט, ר' יואלי קליין, או אף ר' אברהם מרדכי שוארץ שיגיע במיוחד מחו"ל ואינו מוותר על השמחה הטהורה שבמתחם הריקודים של אור הרשב"י. והכליזמרים שאומנות מירון בידיהם זה שנים: מוסה ברלין, חיליק פראנק, וחיים קירשנבוים.

בתוך כך: האם צפוי מחסור בלחם לרבבות במירון? לא יחלקו מאפים ולחמים מאנג'ל

בעקבות ההגעה של יו"ר דירקטוריון אנג'ל להפגנה מול ביתו של מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין שליט"א - בהכנסת האורחים של מוסדות אור הרשב"י ביטלו אתמול מחברת אנג'ל את הזמנת הענק שתוכננה לקראת הגעת הרבבות למירון בל"ג בעומר.

גורם בכיר בישיבת אור הרשב"י מסר: "תורמי מוסדות אור הרשב"י לא יממנו שונאי תלמידי חכמים. כעת אנו עושים מאמצים לפנק את רבבות העולים למירון במאפים, עוגות, לחמניות, ולחמים מחברות וספקים אחרים. כולנו תקווה שלא יחסר לחם".

 

אור הרשב''י ל"ג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד