י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אלקין: "לשחרר גופות - רק בתמורה לאורון והדר"

תגובות המערכת הפוליטית לחיסול החוטפים • חה"כ סטרוק: קיבלתי את הבשורה במערת המכפלה; שטבון: הבוקר, האוויר נקי יותר

צה"ל בחברון
צה"ל בחברון

חברי הכנסת מגיבים לפרסום שהותר הבוקר, על חיסול שני המחבלים שחטפו ורצחו את שלושת הנערים לפני כשלושה חודשים. "באבוד רשעים רינה".

יו"ר האופוזיציה ומפלגת העבודה ח"כ יצחק בוזי הרצוג הגיב הבוקר ואמר: "מלחמה בטרור צריכה להתנהל ללא פשרות וכל טרוריסט הפועל נגד מדינת ישראל צריך לדעת שנדע להגיע אליו ולגרום לו לשלם על מעשיו.

"אני מברך את כוחות הביטחון על שהצליחו לשים את ידם על הרוצחים השפלים של שלושת הנערים. אני מקווה כי הפעולה הזאת תקל ולו במעט על כאבן הגדול של משפחות שאער, פרנקל ויפרח. מי ייתן והשנה החדשה העומדת בפתח תהיה שנה שקטה יותר שלא תעמיד אותנו בפני המבחנים הקשים האלה".

השר אורי אריאל מברך על חיסול רוצחי הנערים: "יידע כל מחבל מתועב כי בן מוות הוא. הצלחתם של כוחות הביטחון לחסל את המחבלים המתועבים היא הצלחה של מדינת ישראל כולה והסרת קללה לקראת השנה החדשה.

"אני מברך את כוחות הביטחון על החיסול המוצלח ומאחל שתהיה לכולנו, ובפרט למשפחות היקרות שעאר יפרח ופרנקל, שנה יותר מתוקה".

יו״ר הקואליציה, ח״כ יריב לוין: ״אני מברך את כוחות הביטחון על השלמת המבצע וחיסול הרוצחים המתועבים. ידעו כל מבקשי רעתנו כי ידם הארוכה של צה״ל ושל כוחות הביטחון תרדוף ותשיג את כל מי שיפגע באזרחי ישראל ובחיילי צה״ל".

שר התחבורה ישראל כץ מהליכוד הגיב הבוקר ואמר: "ברכות לחיילי צה״ל וכוחות הבטחון על חיסול שני מרצחי החמאס, שחטפו ורצחו את הנערים נפתלי, אייל וגל עד ז״ל. זהו מסר חשוב למנהיגי החמאס ובשורה טובה לעם ישראל ערב השנה החדשה".

חבר הכנסת אלכס מילר מישראל ביתנו: "ברצוני לברך את זרועות הבטחון של מדינת ישראל על המבצע המוצלח כנגד מרצחי 3 הנערים, גיל-עד, אייל ונפתלי ז״ל. המסר של מדינת ישראל לתנועת הטרור חמאס הוא חד וחלק: לא נשתוק ולא ננוח עד שנמצה את הדין עם כל אותם טרוריסטים נתעבים המבקשים לפגוע באזרחינו היקרים".

יו"ר ועד חוץ ובטחון, ח"כ זאב אלקין מברך את אנשי כוחות הביטחון על איתור ומיצוי הדין עם הרוצחים השפלים שחטפו ורצחו בדם קר את שלושת הנערים הישראלים: "מדינת ישראל הוכיחה שוב כי תדע למצות את הדין עם כל מי שיעז להרים עלינו את ידו. אני קורא לשר הבטחון לעכב את החזרת הגופות של המחבלים השפלים עד שחמאס לא יחזיר אלינו את גופותיהם של הדר גולדין ואורון שאול הי"ד".

ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם
גם חברת הכנסת אורית סטרוק הודיעה מיד עם הפרסום על חיסול רוצחי הנערים: "באבוד רשעים רינה"! את הבשורה הטובה על חיסול רוצחיהם של גיל-עד, נפתלי ואייל, קיבלתי במערת המכפלה, באותו מקום בו התפללתי, עם רבים אחרים, להצלתם של שלושת הנערים.

"גם אחרי החלטת הממשלה על כליאתם מחדש של משוחררי עסקת שליט, ואחרי 2 החוקים שהעברנו כדי לצמצם את האפשרויות של שחרור מחבלים שפוטים - עדין אין ספק שחיסול המחבלים האכזריים האלה הוא המענה הטוב ביותר לטרור הערבי האכזרי. כפי שכתב דוד המלך ע"ה: "ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם".

ח"כ ניסן סלומינסנקי יו"ר ועדת הכספים: "אני משבח את שירות הבטחון הכללי זהו מסר לכל מחבל כי יש דין ויש דיין בסוף נגיע לכל מחבל באשר הוא [. הפעולה המוצלחת היום היא הוכחה כי אין תחליף מהתיישבות ביהודה ושמרון".

חה"כ שטבון, גם הוא מהבית היהודי, חבר ועדת החוץ והביטחון, התייחס גם הוא למבצע החיסול: "הבוקר, אוויר יותר נקי. כל הכבוד לצה"ל, לגופי המודיעין והמשטרה".

סגן שר החינוך, ח״כ אבי וורצמן, מהבית היהודי, אמר: ״אני מברך את צה"ל וכוחות הביטחון על הפעולה המוצלחת. חיסולם של הרוצחים מהווה סימן אזהרה ברור לכל מבקשי רעתנו. ידו הארוכה של צה״ל תמשיך לפגוע בכל קיני הטרור, באשר הם". סגן השר וורצמן הביע תקווה כי: "תכלה שנה ומחבליה״.

היישוב היהודי בחברון "מברך את כוחות הבטחון על חיסול המחבלים. עם ישראל ציפה שהצדק יראה וייעשה. חיסולם היא בשורה לקראת ראש השנה, שעם ישראל ציפה לה. התשובה המלאה תבוא בהודעה ממשלתית על פיתוח ויישוב חברון כראוי לכבודה של עיר האבות".
מחבל חיסול תגובות פוליטי צהוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד