כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
התנגשה ונחבלה בראשה

התפללו: אם חרדית נפצעה קשות ופונתה במסוק

אם חרדית מבני ברק שרכבה על קורקינט חשמלי ביישוב ספסופה הסמוך למירון, נחבלה בראשה ונפצעה באורח קשה. היא פונתה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה | שמה לתפילה: מרים בת אסתר חנה

התפללו: אם חרדית נפצעה קשות ופונתה במסוק
אמבולנס מד"א. אילוסטרציה צילום: דוברות מד"א

אם חרדית, בת 35 שרכבה על קורקינט חשמלי ביישוב ספסופה נפצעה קשה ופונתה במסוק לבית החולים. בשעה 16:38 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על שני רוכבי קורקינט שהתנגשו בספסופה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו במסוק מד"א-הצלה אייר לבי"ח רמב"ם אישה בת 35 במצב קשה עם חבלת ראש כשהיא מורדמת ומונשמת.

פראמדיק מד"א, שמעון ביסמוט סיפר: "היינו בנסיעה בתוך ספסופה כשראינו המולה בצד הדרך. מיד עצרנו וניגשנו למקום. ראינו את הפצועה שוכבת בסמוך לקורקינט כשהיא סובלת מחבלת ראש. תוך כדי הטיפול הרפואי שכלל מתן תרופות והנשמה הזנקנו באמצעות מוקד מד"א את מסוק מד"א-הצלה אייר שנמצא בכוננות 24 שעות ביממה. חברנו עם המסוק שנחת בתוך מספר דקות בספסופה עצמה והפצועה פונתה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבה קשה ויציב. רוכב הקורקינט השני לא נזקק לטיפול רפואי."

משה בן סימון, חובש איחוד הצלה סיפר: "הענקנו סיוע ראשוני לרוכבת הקורקינט החשמלי שנפצעה באורח קשה. לדברי עוברי אורח מדובר בתאונה עם מעורבות שני קורקינטים חשמליים. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לה בזירה היא פונתה במסוק למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. הרוכב השני שמעורב בתאונה לא נזקק לקבלת טיפול רפואי".

מדובר באם למשפחה חרדית, תושבת בני ברק שטיילה ביישוב ספסופה הסמוך למירון. שמה לתפילה: מרים בת אסתר חנה לרפו"ש בתושח"י.

קורקינט חשמלי ספסופה צעירה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד