כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
התעניינות גדולה ברפורמה

מלך בריטניה לנשיא הרצוג: "אני מחזק את ידך"

אתמול נערכה קבלת פנים למשתתפים בטקס ההכתרה בלונדון, ובין הנוכחים היו הנשיא יצחק הרצוג. המלך ניגש אליו והודה לו על המאמצים שהוא מוביל בניסיון להגיע להסכמות בדבר הרפורמה המשפטית

מלך בריטניה לנשיא הרצוג: "אני מחזק את ידך"
הכתרת מלך בריטניה צילום: The royal family / British army

ההידברות בבית הנשיא בין הקואליציה לאופוזיציה על הרפורמה המשפטית הגיעה גם לאוזניו של המלך צ'ארלס הבריטי, אתמול (שישי) נערכה קבלת פנים למשתתפים בטקס ההכתרה בלונדון, ובין הנוכחים היו נציג מדינת ישראל, הנשיא יצחק הרצוג. המלך ניגש אליו והודה לו על המאמצים שהוא מוביל בניסיון להגיע להסכמות בדבר הרפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה, כך דווח בחדשות 12.

"אני מחזק את ידך על מאמציך על ההתערבות ומוביל דיאלוג בתוך העם ובתוך מערכת פוליטית", אמר המלך צ'ארלס לנשיא הרצוג, שהשיב לו: "הדיון הפנימי מראה על הדמוקרטיה התוססת בישראל, עם מאות אלפים שמפגינים מכל צד והזדמנות לצאת מחוזקים".

בחדשות 12 דווח, כי לא רק המלך צ'ארלס התעניין במצב הפוליטי בישראל: מנהיגים רבים שהוזמנו לטקס פנו אל הנשיא ושאלו אותו על המצב, ולכולם הוא השיב תשובה דומה. זו הפעם השלישית בה הנשיא הרצוג נפגש עם צ'ארלס.

היום הנשיא ורעייתו השתתפו בטקס ההכתרה הרשמי בכנסיית וסטמינסטר, לצד מנהיגי העולם: מבית הנשיא נמסר שכדי להקפיד על קדושת השבת, השניים צעדו לטקס ממעונם הסמוך לכנסיית וסטמינסטר ופעלו בתיאום עם הרב הראשי של יהדות בריטניה הרב אפרים מירוויס.

נשיא המדינה הרצוג הכתרת המלך צ'ארלס הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד