כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

נתניהו: "אמרתי שאבצע - הבוקר המשימה בוצעה"

ראש הממשלה נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה הבוקר לחיסול רוצחי הנערים • שר הביטחון יעלון: "אין מזור לאובדן"

נתניהו: "אמרתי שאבצע - הבוקר המשימה בוצעה"
פלאש90

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (שלישי) בפתח ישיבת הממשלה לחיסול חוטפי שלושת הנערים ואמר : "כשמצאנו את הגופות של נפתלי, גיל-עד ואייל, אמרתי ש"מי שביצע את החטיפה והרצח של הנערים שלנו - דמו בראשו"; הוספתי, "לא נשקוט ולא נרפה עד שנגיע לאחרון שבהם ואין זה משנה היכן ינסו להסתתר"; ואמרתי "זוהי המשימה הראשונה שלנו והיא תבוצע".

"הבוקר היא בוצעה. אמרנו מהרגע הראשון שהחמאס אחראי לחטיפה ולרצח ועם הצטברות ההוכחות שהבאנו, חמאס הודה שהוא עומד גם מאחורי הפיגוע הזה.

"אני מבקש לשבח את העבודה המודיעינית המעולה של השב"כ. אני מבקש לשבח את השב"כ, לוחמי הימ"מ וצה"ל. בשם אזרחי ישראל אני מצדיע לכם על הפעולה המדויקת והחשובה. אנחנו נמשיך להכות בטרור בכל מקום. אמרתי ליד חברון עיר האבות ימים אחר הרצח ש"נרדוף אויב ונשיגם ולא נשוב עד כלותם". והיום בבוקר, יד הצדק של ישראל, היד הארוכה והקרובה השיגם".

בפתח הדברים ציין רה"מ נתניהו ששוחח הבוקר עם הוריהם של נפתלי, גיל-עד ואייל ז"ל ואמר להם: "בפרוס השנה החדשה, ששום דבר לא יקהה את כאבם ושום דבר לא יחזיר את הנערים היקרים, המקסימים הללו. אבל אמרתי להם שיש חשבון של צדק, אמרתי להם שביצענו את המשימה שהתחייבנו לבצע לפניהם ולפני עם ישראל כולו".

שר הביטחון יעלון: אין מזור לאבדן המשפחות
"אני מברך את כוחות הימ"מ, צה"ל ושירות הביטחון הכללי, שפעלו הלילה בחברון ופגעו בחוטפי הנערים. לאורך כל תקופת החיפושים הם עשו זאת בנחישות, בסבלנות ובמקצועיות, והלילה באו הרוצחים על עונשם.

"מיד לאחר החטיפה הבטחנו למשפחות הנערים ולאזרחי ישראל כי נניח את ידנו על הרוצחים ושולחיהם, ובזכות מאמץ מודיעיני ומבצעי רחב היקף של כוחות הביטחון, אכן עשינו זאת. יידע כל מי שמתכנן לפגוע באזרחי ישראל, ויידעו שולחיו, כי מדינת ישראל לא תנוח ולא תשקוט, ותגיע לכל מי שמאיים על שלומה ועל שלום אזרחיה. אין מזור לאבדן שחוו משפחות פרנקל, שאער ויפרח, גם לא בשעות אלו, אך אני מקווה שהידיעה כי רוצחי בניהן באו על עונשם ולא יוסיפו עוד לאיים על חייהם של ישראלים, תהווה עבורם נחמה, ולו הקלה ביותר".

שר הביטחון הוסיף ואמר כי: "הבוקר גם הפילו לוחמי מערך ההגנה האווירית של צה"ל מטוס קרב סורי שהתקרב לשטח ישראל ברמת הגולן באופן מאיים, ואף חצה את קו הגבול. הבהרנו זאת בעבר ואנו מדגישים זאת גם עתה: לא נאפשר לכל גורם שהוא, בין אם מדובר במדינה או בארגון טרור, לאיים על ביטחוננו ולהפר את הריבונות שלנו.

"נגיב בתקיפות כלפי כל ניסיון שכזה, בין אם מדובר בטעות או בכוונת מכוון. אנו מחויבים, בראש ובראשונה, לשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל, ונשתמש בכל האמצעים שברשותנו כדי לעשות כן".

תגובת מלאכי לוינגר, ראש מועצת קרית ארבע חברון, בעקבות חיסול חוטפי ורוצחי הנערים: "מועצת קרית ארבע- חברון מברכת את צה"ל וכוחות הביטחון על חיסול חוטפי הנערים הלילה בחברון, תשתיות טרור קיימות בחברון ובמקומות נוספים באיו"ש והלילה הוכח שוב שבמקומות אליהם צה"ל מגיע הטרור נפגע".
נתניהו חמאס חוטפים חיסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד