י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בכירי עיריית בני ברק הגיעו לסיור מקצועי ברשת עלה

ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט בסיור: "אתם נותנים את לבכם למען ילדים שלא יכולים בלעדי העזרה והסיוע שלכם"

זייברט בסיור בעלה יחד עם המנכ''ל מרמורשטיין
זייברט בסיור בעלה יחד עם המנכ''ל מרמורשטיין

בכירי עיריית בני ברק בראשות ראש העיר חנוך זייברט הגיעו לסיור מקצועי ברשת מעונות 'עלה' בבני ברק.

הסיור החל במעון יום שיקומי – הממוקם ברחוב הרי גולן ופועל בהתאם לחוק מעונות יום שיקומיים, ומספק שירותים ל- 4 קבוצות של פעוטות בגילאי 1–3. הפעוטות סובלים ממגוון איחורים התפתחותיים הנובעים מסיבות אורתופדיות ונוירולוגיות ברמה קלה ועד קשה ביותר.

הגב' הניה מרמורשטיין מיסדת יד לטף והגב' נועה הרשקוביץ מנהלת המעון סיפרו על ההערכות והשקעה של הצוות כדי שהשנה תיפתח באופן מסודר ותקין וברוך השם ניכרת השקעה על 65 הילדים, כאשר כל יום מתקבלים עוד תינוקות ובדרך כלל עד חנוכה התפוסה עומדת על 100 ילדים.

במשלחת השתתפו - חנוך זייברט ראש העיר בני ברק, ישראל דרנגר מנהל לשכת ראש העיר, יהונתן ספרא מנהל אגף החינוך, יהודה לוי משנה למנהל אגף החינוך. והמנכ"ל יהודה ממרושטיין שסקר את הערכות הרבה לפתיחת שנה הכוללת בתוכה עבודה ומאמץ רב שהחל לפני חודשים רבים. כמו כן, ציין כי עלה פועלת כל ימות השנה עבור כל הדיירים והתלמידים- עלה הוא בית של אמונה ואהבה. אמונה בזכותו של כל אדם לקבל את המיטב והמירב לשיפור איכות חייו ולמיצוי יכולותיו, ואהבה לכל אדם באשר הוא יציר כפיו של הבורא.

ראש העיר חנוך זיברט ערך סיור בין הכיתות, ושיבח את הצוות המסור אשר עושה עבודת קדוש. " אתם נותנים את לבכם למען ילדים שלא יכולים בלעדי העזרה והסיוע שלכם, זו שליחות אמיתית. העיר בני ברק זכתה לשכן בתוכה את חלק מהמרכזים של עלה-ארגון שהוא סמל בתחום הנכויות" ציין ראש העיר.

בסיום הביקור הודו הנהלת עלה לראש העיר על הסיור המיוחד שערכו ועל עזרתם כל ימות השנה לרשת עלה.
עלה זייברט סיור מקצועי מרמורשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד