כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

"מגיירים שלא כדין ומרגיזים את הקב"ה"

ראב"ד 'העדה' בשיחת חיזוק מיוחדת לפני אמירת סליחות לתלמידי ישיבתו: "יש גזירות שמרגיזים את הקב"ה, מגיירים שלא כדין, מחללים שבת בפרהסיה" • עוד בדבריו: "האינטרנט נכנס לבתי ישראל ומטמא, וגם עם גזירת הגיוס המצב לא פשוט. אין אחדות, ואין בידינו הכח של עם ישראל ביחד" • ביקש: "תכללו אותי בתפילה"

הגר"מ שטרנבוך בשיחה בהיכל הישיבה.
הגר"מ שטרנבוך בשיחה בהיכל הישיבה.

ראב"ד 'העדה' הגר"מ שטרנבוך, הגיע השבוע לאמירת סליחות בהיכל ישיבתו הגדולה בשכונת רמות א' בירושלים, ואף נשא שיחה קודם הסליחות - בה עורר על המצב הקשה.

בדבריו אמר הגר"מ: "בעת הזאת אנחנו צריכים הרבה סייעתא דשמיא, יש גזירות שמרגיזים את הקב"ה, מגיירים שלא כדין, מחללים שבת בפרהסיה".

"האינטרנט נכנס לבתי ישראל ומטמא, וגם עם גזירת הגיוס המצב לא פשוט, וכמו כן אצלינו אין אחדות, ואין בידינו הכח של עם ישראל ביחד, ולכן אנחנו צריכים רחמים גדולים בימים אלו שעתידנו תלוי בהם".

לסיום ביקש הראב"ד שכל אחד יתפלל שנזכה לשנה טובה ומתוקה, ו"אבקש שכל אחד מבני הישיבה יכלול אותי בתפילתו, והקב"ה יעזור שנזכה לשוב בתשובה ולהתקרב לקב"ה, ולנצל את הימים האלו כראוי, ואז הקב"ה יכריע את הכף לזכות, ונזכה לכתיבה וחתימה טובה, ולגאולה שלמה במהרה בימינו אמן".
הרב ברוך שטרנבוך שיחה גיורים מרגיזים ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד