כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

רבה של ת"א ושר השיכון בירכו את מתנדבי זק"א ת"א

מאות מתנדבי זק"א השתתפו בטקס ברכות לשנה החדשה * במברכים: הגרי"מ לאו שהודה על הפעילות החשובה במאבק על כבוד הנפטרים

צילום: יהודה פרקוביץ
צילום: יהודה פרקוביץ

מאות מתנדבי ארגון זק"א תל התכנסו לטקס ברכות לשנה החדשה בבסיס המתנדבים של הארגון במתחם רידינג בתל אביב, ובראשות הרב הראשי לת"א יפו הגאון הרב ישראל מאיר לאו, שר הבינוי והשיכון אורי אריאל וראשי זק"א תל אביב.

מטרתו של הערב הייתה להוקיר את המתנדבים המעניקים מעצמם בכל ימות השנה ובכל שעות היממה למען הזולת ולסכם שנה של פעילות ענפה.

לצד הפעילות השוטפת של זק"א ת"א לשמירה על כבוד המת ופעילויות החילוץ וההצלה, הועלה על נס חידושה והרחבתה של יחידת הג'יפים שחבריה אף הם היו באירוע, כן צויין שפרויקט 'מנוחה בכבוד' עומד לקראת סיום, במהלכו הובאו לקבורה אלפי רקמות וחלקי גוף שהיו אצורים במשך שנים ארוכות במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

פתח מפקד היחידה חיים נוגלבלט שברך את המתנדבים וסיכם את ההישגים של השנה. לאחריו נשא דברי ברכה רב הארגון הרב יעקב רוז'ה, חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, שציין כמה אירועים בולטים בהם הפגינו השנה המתנדבים מקצועיות ומסירות כמו הטיפול בגופות שלושת הנערים החטופים.

דברי הערכה וברכות השמיע רב מחוז ת"א במשטרת ישראל רפ"ק הרב אליהו קב.

את המשא מרכזי מתובל בדברי תורה וברכה נשא רבה הראשי של ת"א יפו הגאון הרב ישראל מאיר לאו אשר הודה בהזדמנות למתנדבים על מסירותם הרבה והבלתי פוסקת במהלך כל ימות השנה במאבק על שמירת כבוד הנפטרים.

שר הבינוי והשיכון ח"כ אורי אריאל שהשתתף אף הוא באירוע בירך את המתנדבים ואמר "פעילות זק"א תל אביב ידועה ומוכרת בעתות שיגרה כמו בעתות חירום. אני מעמיד עצמי לשירות הארגון בכל דבר ועניין ומעריך עד מאד את הפעילות למען עם ישראל".

מנכ"ל זק"א תל אביב ר' צבי חסיד הודה למתנדבים הרבים שהשתתפו באירוע "במקומות שאנשים מעדיפים שלא להיות, אתם עוזבים הכול ועומדים על המשמר ופועלים למען העם. אני מבקש להודות לכם על הפעילות המסורה ומאחל לכולנו שנה טובה ומבורכת". בשם משטרת ישראל בירך רע"ן מתנדבים מחוז ת"א סנ"צ טוביה ינקלביץ. במהלך האירוע חולקו תעודות הוקרה למתנדבים שפעלו באומץ לב ובמסירות ראויה לחיקוי במהלך מבצע "צוק איתן" בחלוקת מזון ומתנות לחיילים ותושבי הדרום. את האירוע הנחה בטוב טעם המתנדב שמואל אביצור כשבסיומו איחלו המשתתפים שנה טובה ושקטה לעם ישראל.
משטרה זקא לאו ברכה שר השיכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד