ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
שניים נעצרו

תיעוד משפיל: ערבים היכו שוטרים בעיר העתיקה לאור יום

תיעוד כזה מזמן לא ראיתם. שני ערבים בני 15 ו-19 תועדו בשבץ מתעמתים עם שלושה שוטרים בעיר העתיקה בירושלים. השניים נעצרו וברשתות החברתיות הערביות הפכו השניים לגיבורים

תיעוד משפיל: ערבים היכו שוטרים בעיר העתיקה לאור יום
העימות בעיר העתיקה צילום: שימוש לפי סעיף 27א'

בשעות הצהריים (שבת), לוחמי מג"ב שפעלו בעיר העתיקה בירושלים, הבחינו בחשוד בן 15, תושב סילוואן וביקשו לעכבו לחקירה.

במהלך בידוק החשוד על ידי לוחמי מג"ב, בן משפחתו של החשוד בן 19, תושב סילוואן הגיע אף הוא למקום והחל להתעמת ולתקוף את לוחמי מג"ב יחד עם החשוד קרוב משפחתו. כתוצאה מהתקיפה, נפצע אחד הלוחמים באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי.

החשודים נעצרו על ידי השוטרים והועברו לחקירה במרחב דוד של מחוז ירושלים. הערב, יובאו החשודים לבית המשפט לדיון במהלכו תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

בתיעודים שהופצו ברשתות החברתיות נראים השניים מתעמתים עם שני שוטרים ושוטרת, כשבשלב מסוים בן ה-15 נראה מפיל ארצה שוטר תוך כדי שזה מנסה לעוצרו. התיעוד המשפיל הופץ כאמור ברשתות החברתיות, שם הפכו השניים לגיבורים במגזר. 

"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה אירועי אלימות בכלל וכלפי שוטרים המבצעים את תפקידם, בפרט. נמשיך לפעול בנחישות למעצרם של חשודים באירועי אלימות ונפעל למיצוי הדין עימם", נמסר מהמשטרה.

הפרסום לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, כתבה זו מכילה מדיה שטרם הצלחנו לאתר את בעליה. במידה ואתם עומדים מאחורי הצילום, הנכם מתבקשים ליצור איתנו קשר במייל: [email protected]

העיר העתיקה ירושלים העתיקה תקיפת שוטרים ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד