כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
עוררה שיח רב

לימוד אנגלית בקרב האוכלוסיה החסידית צובר תאוצה

חברה חרדית אמריקאית פרסמה סרטון פרסומת ללימוד השפה האנגלית בקרב האוכלוסייה החסידית, הסרטון צבר תאוצה, הגולשים התנגחו בעיתון 'ניו ורק טיימס' שפרסם לאחרונה כתבות מגמתיות נגד האוכלוסיה החרדית

לימוד אנגלית בקרב האוכלוסיה החסידית צובר תאוצה
אותיות אנגלית צילום: pixabay

חברה חרדית פרסמה סרטון פרסומת ללימוד אנגלית בקרב האוכלוסיה החסידית בניו יורק, ועוררה שיח רב, לגבי תמיכה בפרסומת, לאחר שלימוד אנגלית צובר תאוצה בקרב בחרדים בארה"ב.

החברה שפרסמה את הסרטון ציינה כי "ראינו צורך בלימוד אנגלית איכותית המכינה את החסידים להצלחה בעבודה ובחיים, מבלי לפגוע בערכים שלנו. המשימה שלנו היא לספק שירותים מצוינים באנגלית ללקוחותינו באופן שיתאים לצרכיהם ולאורח החיים התורני שלהם. אנו מביאים את התוכן וטכניקות ההוראה העדכניות ביותר של לימוד אנגלית לקהילה החסידית. אנו עובדים קשה כדי לעזור ללקוחותינו להצליח".

אחד הגולשים כתב: אני מאוד גאה (וקצת מקנא) בעובדה שיש לי קרובי משפחה שהם דור חמישי ושישי אמריקאים, ואנגלית היא לא השפה הראשונה שלהם".

תגובה נוספת: "אני מאמין שזה ראוי לשבח אם יידיש היא השפה הראשונה שלך. יחד עם זאת, כדאי לדעת לדבר, לקרוא ולכתוב אנגלית".

אחד אחר כתב: "מטורף איך הם מרוויחים הרבה כסף, מצליחים בעסקים ובקושי מדברים אנגלית, אני אוהב את זה! תודה לך השם".

מנגד היו כאלה שתמכו בפרסומת, אחד מהם כתב: "זה באמת מטורף שארבעה דורות של חסידים חיו באמריקה ועדיין נראה כאילו ירדו עכשיו מהסירה".

הסרטון עורר שיח רב וקיבלת תמיכה גדולה בקרב רבים, כשהגולשים מנגחים את העיתון הניו יורק טיימס' שפרסם לאחרונה סדרת כתבות מכפישות נגד הציבור החסידי בטענה שהם לא יודעים אנגלית.

 

 

אנגלית גולשים חסידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד