ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מכין את הקרקע

לקראת התקציב: נתניהו עורך שיחות עם הח"כים והשרים בליכוד

רה"מ נתניהו עורך בימים האחרונים סבב שיחות עם חברי כנסת בליכוד, במטרה להימנע מהפתעות בהצבעות הקריטיות על תקציב המדינה. במקביל, נתניהו מתכנן לערוך מסיבת עיתונאים משותפת עם שר הכלכלה ברקת | גורם בכיר בליכוד: "יש קצת בלאגן במפלגה וצריך לעשות סדר"

לקראת התקציב: נתניהו עורך שיחות עם הח"כים והשרים בליכוד
נתניהו במליאה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו עורך בימים האחרונים סבב שיחות עם חברי כנסת בליכוד, במטרה להימנע מהפתעות בהצבעות הקריטיות על תקציב המדינה. כך דווח ב'ישראל היום'.

בשבועות האחרונים עובדים בליכוד על שינוי סדר היום של כהונת הממשלה. אחרי שהכנס הראשון אופיין בהתמקדות ברפורמה המשפטית, כעת בצמרת המפלגה מעוניינים להתמקד בסדר יום ביטחוני וכלכלי, לקראת העברת התקציב.

כחלק מהמאמץ הזה, הגיעו בשבוע החולף לפגישות עם נתניהו לא מעט חברי ליכוד, ביניהם חברי הכנסת אליהו רביבו, ניסים ואטורי ואלי דלאל.

סבב הח"כים והשרים צפוי להימשך בימים הקרובים. בקיום השיחות עם הח"כים מבקש נתניהו לחדד מסרים לקראת ראיונות שהם מקיימים בתקשורת.

בנוסף הוא מבקש לחזק את הקשר איתם לקראת ההצבעות על התקציב, כך שלא יהיו לו "תקלות" או חברים שיכינו "הפתעות" והתנגדויות. ההצבעות על התקציב הן קריטיות לקיום הממשלה, שכזכור תיפול אם התקציב לא יאושר סופית בכנסת.

גורם בכיר בליכוד אמר: "יש קצת בלאגן במפלגה וצריך לעשות סדר. אנשים עוד מדברים רק על הרפורמה המשפטית ויש נושאים אחרים על סדר היום".

הגורם הוסיף: "שומעים כל מיני ח"כים וח"כיות שמדברים על העניין הביטחוני למרות שלא מבינים כלום. צריך לחדד מסרים. חוץ מזה יש הצעה על התקציב וכל ח"כ הופך להיות מלך, נתניהו רוצה לדאוג שלא יקרה לו מקרה נפתלי בנט, שלא יהיו לו בעיות עם הח"כים".

במקביל, כחלק משינוי סדר היום ראש הממשלה נתניהו מתכנן לערוך מסיבת עיתונאים משותפת עם שר הכלכלה ניר ברקת שבה יודיעו על צעדים הקשורים לפתיחת השוק והקלה ברגולוציה.

טרם נקבע תאריך למסיבת העיתונאים שכן עדיין בוחנים האם ניתן להביא בשורה משמעותית בתקציב הנוכחי.

בנימין נתניהו תקציב המדינה הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד