ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
תחלואת מעיים

תל אביב: מסעדת הטריפות היוקרתית נסגרה בשל חשד להרעלה

ביום שישי האחרון התגלו מספר נשים שחלו לאחר שסעדו במסעדת יוקרה בתל אביב. גורמי המקצוע פתחו בחקירה אפידמיולוגית לבירור פרטי האירוע על מנת לבדוק קשר בין המקרים. ממשרד הבריאות נמסר כי העסק נסגר בהסכמה עד לתיקון הליקויים

תל אביב: מסעדת הטריפות היוקרתית נסגרה בשל חשד להרעלה
אילוסטרציה צילום: pexels

לפורטל המזון בלשכת הבריאות של משרד הבריאות במחוז תל אביב הגיע ביום שישי האחרון דיווח על תחלואת מעיים מהם סובלים תשעה אנשים לאחר שאכלו במסעדת טריפות בתל אביב. גורמי המקצוע פתחו בחקירה אפידמיולוגית לבירור פרטי האירוע על מנת לבדוק קשר בין המקרים. שתי נשים הרות מאושפזות בבית החולים איכילוב לאחר שאכלו במסעדה.

מפקחים של מחלקת בריאות הסביבה במחוז תל אביב של משרד הבריאות ערכו היום (ראשון) בקרה במסעדה ולקחו דגימות מזון. העסק נסגר בהסכמה עד לתיקון הליקויים. ממשרד הבריאות נמסר כי המשרד ממשיך בביצוע החקירה האפידמיולוגית.

יולן כהן דיווחה ב-N12 כי הנשים המאושפזות עברו בדיקה לליסטריה, וממתינות לתוצאות. מדובר בחיידק שעלול לפגוע בעובר ואף לגרום להפלה. לפי המידע שניתן באתר משרד הבריאות, חיידק הליסטריה עלול לגרום למחלת ליסטריוזיס. המחלה יכולה להופיע כדמוית שפעת ולהסתיים ללא השלכות רפואיות נוספות, אך היא עלולה להיות מסוכנת מאוד עבור אוכלוסיות מסוימות.

בנשים הרות המחלה יכולה לגרום להפלה או לידה מוקדמת (עם פגיעות קשות ביילוד) וכן עלולה לגרום להופעה של זיהום בדם או בקרומי המוח אצל הילוד סמוך ללידה.

 

תל אביב הרעלה מסעדה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד