כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
לראשונה

כך יקבלו המעסיקים את תלושי השכר של מאות אלפי עובדים בישראל

החל מחודש מאי 2023, המעסיקים של העובדים הפלסטינים יקבלו את תלושי השכר של העובדים כקובץ PDF לתיבת הדואר האלקטרוני שלהם המעודכנת במערכת, באופן אוטומטי ומאובטח

כך יקבלו המעסיקים את תלושי השכר של מאות אלפי עובדים בישראל
מעבר גבול בשומרון. אילוסטרציה צילום: דוברות משרד הביטחון

לראשונה, דמוי תלושי שכר יונפקו באופן דיגיטלי עבור מעסיקי עובדים פלסטיניים בישראל: החל מחודש מאי 2023, המעסיקים יקבלו את תלושי השכר של העובדים כקובץ PDF לתיבת הדואר האלקטרוני שלהם המעודכנת במערכת, באופן אוטומטי ומאובטח. לאחר קבלת התלושים, יהא על המעסיק להדפיס את הקובץ ולמסור אותם לעובדיו ללא דיחוי. 

דמוי תלוש השכר מונפק לעובדים אלו על בסיס הדיווחים החודשיים שהעבירו מעסיקי העובדים לאגף שירות למעסיקים.

מהלך זה, אשר מוביל מינהל עובדים זרים ברשות האוכלוסין וההגירה, הינו חלק משורת צעדים שמוביל המינהל ליצירת הליך שקוף, פשוט ומהיר בהעסקת עובדים פלסטיניים.

יוזכר, כי רק בתחילת חודש ינואר 2023 החלה הרפורמה להעברת תשלומי שכר העובדים פלסטיניים אך ורק באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק של העובד ברשות הפלסטינית. 

ראש מינהל עובדים זרים, עינבל משש: "אנו שואפים לשפר ולייעל את השירותים למעסיקים וכך גם לעובדים. השיטה החדשה תבטיח כי התלושים יגיעו לידי המעסיקים בסמוך להוצאתם ודרכם לעובדים המועסקים על ידם ללא דיחוי. בנוסף, זו דרך חשובה לאפשר שקיפות המידע לעובדים והבטחת זכויותיהם".

תלושי שכר מעסיקים עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד