ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"ממשלת ישראל חייבת ליזום"

בן גביר: "בליכוד הבטיחו הבטחות, דורשים לאמץ ערכי הימין"

השר איתמר בן גביר התייחס להיעדרותו המכוונת מישיבת הממשלה ואמר: "ממשלת ישראל חייבת לחזור לימין". בן גביר הגיב לגלנט ואמר: "אני ראיתי עשרות נרצחים, אנחנו צריכים בשביל אותם נרצחים להפסיק את ההכלה"

בן גביר: "בליכוד הבטיחו הבטחות, דורשים לאמץ ערכי הימין"
השר איתמר בן גביר צילום: מתוך הסרטון

השר לביטחון לאומי ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר התייחס אחה"צ (ראשון) להיעדרותו המכוונת מישיבת הממשלה שהתקיימה הבוקר ואמר: "הייתי היום ביחידת הימ"מ של משמר הגבול, הודיתי ללוחמים ולמפקדים על אומץ ליבם ועל תעוזת הנפש".

בן גביר הוסיף: "גם תושבי הדרום גיבורים. הם סופגים פעם אחר פעם מתקפות של ארגון טרור רצחני. אבל מדינת ישראל חייבת לעבור מהכלה - למתקפה. ממשלת ישראל חייבת ליזום, לחתוך מגע, לאמץ את ערכי הימין".

עוד אמר בן גביר: "נכון, זו לא ממשלת עוצמה יהודית, אין לנו 64 מנדטים, אבל גם בליכוד הבטיחו הבטחות. זו הסיבה שלא הגעתי היום לישיבת הממשלה וזו הסיבה שחברי עוצמה יהודית לא יגיעו להצבעות בכנסת. אנחנו דורשים לאמץ את ערכי הימין!".

השר בן גביר התייחס גם לדחיית הביקורת על שחרור גופות המחבלים ואמר: "ומילה אחת לשר גלנט שדיבר על כך שראה הרבה גופות של מחבלים, אין לי בכך ספק. אבל השר גלנט, בשנים האחרונות, אני ראיתי עשרות נרצחים, אנחנו צריכים בשביל אותם נרצחים להפסיק את ההכלה, להפסיק את הוויתורים, לא לשחרר גופות, לא לשחרר מחבלים, אלה להרוג אותם".

כזכור, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושרי עוצמה יהודית החליטו להחרים את ישיבת הממשלה שנערכה הבוקר.

השר בן גביר מסר: "גם בימים האחרונים ראש הממשלה ושר הביטחון ממשיכים במדיניות שלהם, שחרור המחבל הירדני, שחרור גופות מחבלים ועוד".

בן גביר הבהיר: "זה לא מקובל עלינו ולא יכול להימשך ככה. המדיניות חייבת להשתנות, הממשלה חייבת לעבור למדיניות ימין מלא מלא. קיבלנו מנדט מהציבור לשנות את הכיוון - וזה חייב לקרות".

איתמר בן גביר ישיבת ממשלה יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד