כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
סובל מחבלות בגב ובגפיים

בני ברק: בן 5 נפגע מרכב והובהל לבית החולים

בן 5 נפגע הערב בתאונת דרכים לאחר שנפגע מרכב ברחוב עמק יזרעאל בבני ברק. הוא פונה עם חבלות בגב ובגפיים לבית החולים בלינסון בפתח תקווה

בני ברק: בן 5 נפגע מרכב והובהל לבית החולים
אמבולנס מד"א. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

כונני ארגון הצלה הוזעקו הערב (ראשון) לרחוב עמק יזרעאל בבני ברק בעקבות דיווח על תאונת דרכים. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לילד בן 5 עם חבלות בגב ובגפיים העליונות, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

חובש בכיר ביחידת האופנועים של הצלה, אלדד ישראל סיפר: "כשהגעתי לזירת תאונת הדרכים, מצאתי הולך רגל, ילד בן 5, הסובל מחבלות בגב ובגפיים העליונות לאחר שנפגע מרכב. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים בילינסון בפתח תקווה."

שמואל שוורץ, חובש באיחוד הצלה הוסיף ותיאר: "מדובר בילד - הולך רגל שנפגע מרכב ובעקבות כך נחבל בגפיו ובפלג גופו העליון. לאחר הסיוע הראשוני שהענקתי לו בזירה הוא פונה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה כשבשלב זה מצבו מוגדר בינוני".

נזכיר כי בשבת נפגע ילד בן גילו בתאונת פגע וברח בנתניה ומצבו מוגדר אנוש. אם ובתה נעצרו היום והן נחשדות כי ניסו לשבש את החקירה לאחר שהכניסו את הרכב למוסך כדי לטשטש עקבות.

ילד בן 5 תאונת דרכים תאונה בבני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד