י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כמה נשלם?

חגיגת ההתייקרויות נמשכת ויבואניות הענק מצטרפות

חברות הענק שסטוביץ ומרס הודיעו שייקרו את מוצריהן ברמה של עד 25% | שסטוביץ' מייקרת מוצרים בפעם השלישית בשנה וחצי האחרונות 

חגיגת ההתייקרויות נמשכת ויבואניות הענק מצטרפות
עדשים, אילוסטרציה צילום: pexels

רק בסוף השבוע האחרון התבשרנו כי ענקית היבוא דיפלומט מתכוונת לעלות מחירים כבר בעוד שלושה שבועות ברמה של עד 25% ממוצריה שמקיפים  מוצרים רבים המיובאים למשק, והיום עוד מכה ניחתת על ארנקו של הצרכן הישראלי. וכעת, חברות 'שסטוביץ' ו'מרס' הודיעו היום (ראשון) אף הן כי הן מתכננות להעלות את מחירי המוצרים אותן הן מספקות. המותג הידוע מבית שסטוביץ - 'פסטה ברילה' יתייקר ב10%.  רק לפני שנה הודיעה החברה כי היא מתכננת למחירי מוצריה עלייה של עד 14%.

השוק כולו חווה עליית מחירים משמעותית בשבועות האחרונים. מחירם של מוצרי החלב שאינם מפוקחים, יתייקרו מחר עד רמה של 9.3%, זאת לאחר  שהמוצרים המפוקחים עלו רק בשבוע שעבר ב-8.3%.

בנוסף, גם המותגים המוכרים 'תה פומפדור', חטיפי 'פריי', שימורי עגבניות, מיונז ושוקולד 'צ׳וקטה'. חברת מרס הודיעה כי מסטיק אורביט, סוכריות סקיטלס ועוד מוצרים יעלו בכ7% החל מהחודש הבא.

החשש הוא כי העלייה במחירים הכללית במשק ועליה זו בפרט עלולה להשפיע לרעה על מדד המחירים לצרכן, שיפורסם בעוד כשבוע, דבר שיאלץ את נגיד בנק ישראל להמשיך במדיניות האגרסיבית של העלאת הריבית.

עליית מחירים שסטוביץ התייקרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד