כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לא מה שחשבו

אנג'ל לא מתנצלת והחרם הולך ומתרחב

מאפיית אנג'ל מעמיקה את החרם משעה לשעה, כאשר עוד ועוד רשתות, ארגונים וגופים גדולים מצטרפים לחרם הצרכני עליה ובוחרים להקפיא או לסיים את ההתקשרות עמה | בין הרשתות הגדולות; יש חסד ושפע ברכת השם 

אנג'ל לא מתנצלת והחרם הולך ומתרחב
לחמים של אנג'ל צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

אם באנג'ל קיוו שהמחאה תדעך תוך כמה שעות או ימים ולכן לא התייחסו אליה ברצינות ובחרו שלא להגיב, הם מופתעים לגלות כי החרם הצרכני נמשך ומתעצם משעה לשעה.

רשת 'שפע ברכת השם' פרסמה הודעה לקונים בה נכתב: "הרשת משתתפת במחאה נגד מאפיית אנג׳ל בעקבות הפגיעה בגדול הדור. בימים הקרובים נמצא ספקים חלופים".

ברשת 'יש חסד' עם הפריסה הארצית הגדולה ביותר בריכוזים החרדיים סיימה את ההתקשרות עם אנג'ל? אחרי החזרות הגדולות ביום שישי, 'יש חסד' במרכז רימונים בבני ברק לא הכניסה את אנג'ל למדפים. מעניין אם רשתות חרדיות נוספות יצטרפו באופן רשמי למאבק.

מתוך הטוויטר של אבי רבינא.

כך למשל, "המכירה לישיבות", הגוף שמאגד תחתיו מאות ישיבות מול הספקים, מודיע על עומס חריג ופתאומי על פס הייצור של ברמן לאחר שלמעלה מ-100 מוסדות כבר ביקשו לבטל את ההתקשרות עם אנג'ל. מבקשים מהישיבות שטרם ביטלו את ההתקשרות עם אנג'ל, לבטל באופן עצמאי ולחתום מול מאפיות מקבילות.

גם במחלקה לפריפריה ומעורבותה בתפוצות של ההסתדרות הציונית העולמית הודיעו כי מתוך כבוד לכלל חלקי החברה הישראלית ולאחר הפגיעה של יו"ר דירקטוריון חברת אנג'ל באחד מסמליה הרוחניים של מדינת ישראל והעם היהודי בארץ ובעולם, ניתנה הנחיה לספקי המזון באירועים ובפעילויות שעורכת המחלקה לתלמידים מחו"ל שלא לעשות שימוש במוצרי אנג'ל בשל הזעם הציבורי כנגד פעילותו של יו"ר הדירקטוריון עומר בר לב. כך דיווח אברהם גרינצייג.

בתוך כך, לפי הדיווח ב'דה מרקר', עד כה ההחרמה של מאפיות אנג'ל (+0.8% 3786)  לא השפיעה על מניית החברה. גם כך החברה סיימה את 2022 ברווח רק בזכות מכירת נדל"ן שביצעה - אילולא כן, הייתה השנה נגמרת עבורה בהפסד. עם זאת, החרם אינו חסר משמעות.

מאפיית אנג'ל אנג'ל וברמן יש חסד שפע ברכת השם חרם צרכני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 127 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד