כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בעקבות החרדים

הח"כ שמאיים לסכל את תקציב המדינה

ח"כ ניסים ואטורי ממפלגת הליכוד מאיים שלא לתמוך בתקציב המדינה, לאחר שוועדת השרים לענייני חקיקה דחתה היום את הצעת "חוק זכויות תורמים למדינה" אותה יזם, לבקשת הסיעות החרדיות

ח"כ ניסים ואטורי בכנסת
ח"כ ניסים ואטורי בכנסת צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

ח"כ ניסים ואטורי ממפלגת 'הליכוד' מאיים שלא לתמוך בתקציב המדינה, זאת אחרי שוועדת השרים לענייני חקיקה דחתה היום את הצעת "חוק זכויות תורמים למדינה" אותו יזם, כך מפרסם אריאל כהנא ב'ישראל היום'.

החוק נועד להשוות את זכויות המשרתים בצה"ל ובשירות הלאומי עם בני גילם שאינם תורמים וזכאים כבר בגיל 18 לצאת ללימודים ולעבודה. החוק נדחה לבקשת הסיעות החרדיות.

ואטורי אומר כי קיבל הבטחה משר המשפטים לוין, שיזם את החוק בכנסת הקודמת, להיאבק על אישורו. כעת, כך לדבריו, הוא "שוקל את צעדיו", לקראת התקציב.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו עורך בימים האחרונים סבב שיחות עם חברי כנסת בליכוד, במטרה להימנע מהפתעות בהצבעות הקריטיות על תקציב המדינה - ובין הפגישות הללו אף נפגש עם ואטורי.

בשבועות האחרונים עובדים בליכוד על שינוי סדר היום של כהונת הממשלה. אחרי שהכנס הראשון אופיין בהתמקדות ברפורמה המשפטית, כעת בצמרת המפלגה מעוניינים להתמקד בסדר יום ביטחוני וכלכלי, לקראת העברת התקציב.

כחלק מהמאמץ הזה, הגיעו בשבוע החולף לפגישות עם נתניהו לא מעט חברי ליכוד, ביניהם חברי הכנסת אליהו רביבו, ניסים ואטורי ואלי דלאל.

ניסים ואטורי תקציב המדינה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד