כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מריחים בחירות באופק?

סקרים: גנץ ממשיך להוביל, נתניהו מתאושש; וכמה מקבל לפיד

ברקע המשבר בממשלה בעקבות ההסלמה בדרום ושבוע אחרי פתיחת כנס הקיץ מסקרים חדשים עולה כי גנץ עדיין מוביל עם הנתון הגבוה ביותר אך נתניהו מתחיל להתאושש. מי המפלגה שיורדת מתחת לאחוז החסימה | כל הנתונים בסקרי המנדטים של חדשות 12 ו-13 

סקרים: גנץ ממשיך להוביל, נתניהו מתאושש; וכמה מקבל לפיד
בנימין נתניהו/יאיר לפיד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סקרים חדשים פורסמו הערב (ראשון) ימים ספורים אחרי ההסלמה בדרום והמשבר בממשלה שהתהווה בעקבות כך, ושבוע לאחר פתיחת כנס הקיץ בכנסת. מהסקרים עולה כי לו הבחירות היו נערכות היום מפלגת המחנה הממלכתי הייתה המפלגה הגדולה בכנסת.

על פי סקר חדשות 12, המחנה הממלכתי בראשותו של בני גנץ ממשיכה במגמה מהשבועות האחרונים והיא המפלגה הגדולה ביותר עם 29 מנדטים. מפלגת הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו מאבדת שמונה מנדטים ממה שהיא מחזיקה כעת בכנסת ועומדת על 24 בלבד.

גם יש עתיד, מפלגתו של ראש האופוזיציה יאיר לפיד ממשיכה במגמת ההיחלשות ועומדת על 18 מנדטים בלבד. הציונות הדתית מקבלת 11 מנדטים ואחריה ש"ס עם 10 עשרה מנדטים.

מפלגת יהדות התורה זוכה על פי הסקר ב-7 מנדטים, ישראל ביתנו 6 מנדטים, חד"ש תע"ל 5 מנדטים, מרצ 5 מנדטים ומפלגת רע"מ עם 5 מנדטים. מפלגת העבודה לא עוברת את אחוז החסימה (2.5%).

בחלוקה לגושים על פי הסקר, גוש המרכז - שמאל עם 63 מנדטים, גוש הימין בראשות ראש הממשלה נתניהו עם 52 מנדטים, ובתווך חד"ש תע"ל עם 5 מנדטים.

מזמין הסקר: חברת החדשות. עורך הסקר: מדגם ייעוץ ומחקר בראשות מנו גבע. מועד איסוף הנתונים: 7.5.2023. אוכלוסיית המחקר: מדגם מייצג של כלל האוכלוסייה בישראל בגיל 18 ומעלה. גודל המדגם ההתחלתי: 512. טעות הדגימה המרבית: 4.4%+. שיטה סטטיסטית: הסקר בוצע בשיטות סטטיסטיות מקובלות. שיטת הדגימה: דגימת שכבות ובתוך השכבות דגימה אקראית. אופן ביצוע הסקר: אינטרנטי + טלפוני

סקר חדשות 13 - גנץ מוביל, נתניהו משקם את כוחו

על פי סקר חדשות 13, לו הבחירות היו נערכות היום, מפלגת המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ הייתה הגדולה ביותר בכנסת עם 29 מנדטים. הליכוד בראשות ראש הממשלה נתניהו עולה במעט לעומת הסקר הקודם וזכה ב-24 מנדטים. 

יש עתיד בראשות ראש האופוזיציה יאיר לפיד הייתה זוכה ל- 19 מנדטים. ש"ס הייתה זוכה ב-10 מנדטים ואחריה יהדות התורה עם 7 מנדטים, הציונות הדתית גם היא עם 7 מנדטים ואחריה ישראל ביתנו עם 6 מנדטים.

מפלגת חד"ש תע"ל עם 5 מנדטים, כך גם מפלגת רע"מ עם 5 מנדטים. מרצ מקבלת על פי הסקר 4 מנדטים ועוצמה יהודית גם היא עם ארבעה מנדטים. מפלגות העבודה ובל"ד נותרות מתחת לאחוז החסימה.

בחלוקה לפי גושים: גוש הימין בראשות נתניהו 52 מנדטים, גוש המרכז שמאל עם 63 מנדטים ובתווך חד"ש תע"ל עם חמשה מנדטים.

הליכוד סקר מנדטים המחנה הממלכתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד