כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הבריח נשקים וזהב

ירדן התחייבה לחקור את חבר הפרלמנט ולהעביר את תוצאות החקירה לשב"כ

ישראל שחררה את הבכיר הירדני שהבריח נשקים לתוך ישראל, לאחר התחייבות של ירדן לחקור אותו ולהעביר את תוצאות החקירה לשב"כ. חבר הפרלמנט אמר לצוות ההגנה שלו: "אני מתחרט, אשלם את המחיר על מה שעשיתי"

ירדן התחייבה לחקור את חבר הפרלמנט ולהעביר את תוצאות החקירה לשב"כ
חבר הפרלמנט הירדני עימאד אלעדוואן צילום: מתוך הטוויטר של גל"צ

‏סאגת חבר הפרלמנט הירדני שהבריח נשקים לתוך ישראל לקראת סיום. ישראל שחררה את הבכיר הירדני שהבריח נשקים לתוך ישראל, לאחר התחייבות של ירדן לחקור אותו ולהעביר את תוצאות החקירה לשב"כ, כך דיווח רועי שרון ב'כאן חדשות'. 

העיתון הבינערבי אל-קודס אל-ערבי מדווח כי חבר הפרלמנט הירדני אל-עדוואן אמר ימים לפני שחרורו למבקריו ולצוות ההגנה שלו: "אני מתחרט. מצבי הנפשי ירוד. הוליכו אותי שולל. אשלם את המחיר על מה שעשיתי".

מקור ירדני בכיר אמר היום שההחלטה להעביר את העצורים הנוספים ואת אל-עדוואן אל התובע הכללי של בטחון המדינה בירדן, הוא בהסתמך על חקירות שביצעו גורמים רשמיים בירדן לאחר שנמצאו הוכחות נגדם, בהם הודאות בסחר והברחת נשק, זהב, סיגריות אלקטרוניות וחומרים אחרים מספר פעמים.

כזכור יו"ר הפרלמנט הירדני, אחמד א-ספדי, אמר היום כי הפרלמנט הצביע ברוב קולות על הסרת חסינותו לבקשת פרקליטות בית הדין לביטחון המדינה. הוא ציין כי אל-עדוואן הוחזר הודות למאמצי המלך, הדיפלומטיה הירדנית, הממשלה, הצבא ומנגנוני הביטחון והוסיף שהם בוטחים במערכת המשפט הירדנית הצודקת ונקיית הכפיים.

 

הברחת נשק ירדן כלי נשק הבחרת זהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד