כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"מי שמכפיש נסתום לו את הפה!"

היועצים התעמתו בשידור; זה נגמר בתביעת דיבה

עימות סוער בשידור חי בין יועצי התקשורת מימין - ברל'ה קרומבי ומשמאל - רונן צור הסתיימה בתביעת דיבה וזאת על רקע סערת דריכת מפגיני הימנים על כרזה שעליה דמויות של שופטי בג"ץ | צפו בעימות שהפך ויראלי ברשתות

היועצים התעמתו בשידור; זה נגמר בתביעת דיבה
ברל'ה קרומבי ורונן צור צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

יועצי התקשורת והאסטרטגיים, בר'לה קרומבי מימין ורונן צור משמאל התעמתו ביום שישי בתוכנית 'אופירה וברקו' המשודרת ב'ערוץ 12' כשקרומבי מצהיר בשידור כי יתבע את צור תביעת דיבה.

רונן צור טען בשידור כי דריכת המפגינים על כרזת ענק עם דמויותיהם של שופטי בג"ץ בהפגנת הימין בירושלים היתה מוזמנת ומתוכננת, בעוד קרומבי שהיה ממארגני המחאה יחד עם תנועת 'אם תרצו' טען שמדובר בשקר גס בעידוד התקשורת, וכי הכרזה הונחה על הקרקע לקראת נשיאתה על כתפי המפגינים במהלך המשך המחאה ולא נועדה מלכתחילה כדי לרמוס ברגליים את שופטי בג"ץ כדי להעביר מסר כלשהו במסגרת המחאה.

לאחר העימות שהפך ויראלי ברשת עם רבבות צפיות, כתב ברל'ה קרומבי בטוויטר: "רונן צור הוא איש מסית שצריכים לסתום לו את הפה. אחרי שה"יועץ" הוציא השבוע ספר עם כותרת מסיתה על "הטרור הביביסטי" הגיע לאולפן כדי לשקר שאני הזמנתי אנשים לדרוך על תמונת השופטים. לכן הוא יקבל ממני כתב תביעה על ידי עורכי דיני. אסור לשתוק על הסתה. מי שמכפיש נסתום לו את הפה!", סיכם קרומבי.

רבים מעוקביו עודדו את קרומבי לתבוע ואיחלו הצלחה מרובה בתביעה שאולי תיצור הרתעה בקרב מהנדסי התודעה השקרית נגד מצביעי ומפגיני הימין.

ברלה קרומבי רונן צור תביעת דיבה אופירה וברקו עימות בשידור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד