י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בן דהן תוקף בחריפות: אין משטרה בישראל

סגן השר לשירותי דת ערך ביקור תנחומים אצל משפחת עראמי שבנם נהרג ככל נראה על רקע לאומני ומתח ביקורת קשה על חקירת המשטרה

בן דהן תוקף בחריפות: אין משטרה בישראל

סגן השר לשירותי דת הרב אלי בן דהן מתח היום (ג) ביקורת חריפה על משטרת ישראל בעקבות ביקור תנחומים שערך בבית משפחת עראמי שבנם נתנאל ז"ל רואי נהרג לאחר שחבל הסנפלינג עליו עבד נחתך ככל הנראה על רקע לאומני.

במהלך ניחום האבלים שערך סגן השר לשירותי דת, הקשיב ח"כ הרב אלי בן דהן להוריו של נתנאל ז"ל הרב עוזיאל ומרים ושמע על ההתנהלות "הכושלת" כדבריהם של משטרת ישראל.

הוריו של נתנאל ז"ל התלוננו בפני סגן השר על חוסר יעילותה של המשטרה בחקירת הרצח לכאורה. לדבריהם משטרת ישראל כלל לא הגיעה אליהם לאחר הרצח ולא התעניינה במשפחה על מנת לקבל את גרסתם ופרטי מידע שהיו יכולים להוסיף מידע על הכיוון הלאומני של החקירה.

"גם כשהגיעו אלינו שאלו אותה 'בקטנה' על הסיפור ולא התעניינו כמעט", סיפרה אמו של נתנאל, מרים. "הבן השני שלי דיבר עם נתנאל כמה דקות קודם לכן וגם איתו לא בדקו כלום וחבר אחר שוחח איתו ככל הנראה שניות ובמהלך הנפילה".

בנוסף לטענות אלה, יש למשפחות עראמי טענות נוספות נגד המשטרה על אופן מסירת ההודעה לבני המשפחה. "המשטרה הגיעה באיחור רב לבית האלמנה ובישרו לה על הרצח ללא כל הכנה, כשילדיה הקטנים בידיה. אפס אנושיות. פשוט בושה. כאילו מודיעים לה שהילד שלה נפל בגינה למטה". מרים האם הבטיחה "להילחם בהתנהלות חסרת האנושיות של המשטרה עד לבירור והסקת מסקנות בעקבות ההתנהלות הזאת בדי שמקרים כאלה לא יישנו".

סגן השר בן דהן אמר לבני המשפחה כי בכוונתו להמשיך לעקוב אחרי התקדמות החקירה ולעמוד בקשר עם השר לביטחון פנים על מנת שהמשטרה תשלים את החקירה עד לסיומה "אני מתכוון לעקוב אחרי החקירה הזאת באופן אישי ולהמשיך להפעיל לחץ עד לסיומה".
משטרה בןדהן רצח פועל ביקור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד