כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הידיים הנפוחות

הסיבה הרפואית מאחורי 'אצבעות הנקניק' של המלך צ'ארלס

רופא מסביר את הסיבה הרפואית מאחורי 'אצבעות הנקניק' הנפוחות של המלך צ'ארלס | אנשים ברשתות החברתיות ממשיכים לדאוג לגבי הנפיחות אשר יכולה להיות תוצאה של דלקת פרקים, זיהומים חיידקיים או אפילו שחפת

הסיבה הרפואית מאחורי 'אצבעות הנקניק' של המלך צ'ארלס
חגיגות ההכתרה של המלך צילום: The Royal Family

מאז שהנסיך לשעבר צ'ארלס והיום המלך התבדח על "אצבעות הנקניקיות" שלו ב-2012, לאחר שהגיע מטיסה ארוכה מאוסטרליה, רבים תהו מה הסיבה לידיים הנפוחות של המלך.

בעוד המלך צ'ארלס השלישי, שהוכתר ביום שבת במנזר וסטמינסטר, מעולם לא התייחס ישירות לסיבה, מעריצים מלכותיים רבים העלו השערות, לפני שנתיים מעריץ משפחת המלוכה כתב בטוויטר: "מעולם לא שמתי לב לידיים של הנסיך צ'ארלס עד לתמונה הזו. האם הוא בסדר? הן כל כך נפוחות".

כעת רופא נתן תובנה לגבי הגורם הפוטנציאלי ל'אצבעות הנקניקיות' של המלך בן ה-74.

לדברי צ'ון טאנג מנהל רפואי במרכז רפואי במנצ'סטר, ישנן סיבות רבות לכך שזה קורה. ד"ר טאנג אמר לדיילי מייל: "לעתים קרובות אצבעות נפוחות הן סימפטום שיכול להיגרם על ידי מצבים בריאותיים רבים. מצב זה נוצר עקב דלקת ויכול להיות תוצאה של דלקת פרקים, זיהומים חיידקיים או אפילו שחפת".

"אפשרויות אחרות כוללות רמות מלח גבוהות, תגובות אלרגיות, תופעות לוואי רפואיות, פציעה ומחלות אוטואימוניות, ניתן לקבוע את הטיפול במצב כאשר הגורם הבסיסי מזוהה. יש לבצע בדיקת דם כדי לקבוע את הבעיות הבסיסיות".

המלך התבדח בעבר על מראה הידיים שלו, הוא אפילו כינה אותם 'אצבעות הנקניק'. במכתב שכתב לחבר כשתיאר את בנו שזה עתה נולד, הנסיך וויליאם. המלך צ'ארלס צולם עם ידיים נפוחות פעמים רבות, בעיקר לאחר טיסה ארוכה או בנסיעות למדינות חמות. אבל הציבור באמת התחיל לשים לב רק כאשר עלה לכס המלכות לאחר מותה של המלכה אליזבת השנייה.

הכתרת המלך צ'ארלס המלך צ'ארלס אצבעות שחפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד