כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
החברה התנצלה

אישה טסה בטעות מארה"ב לג'מייקה ללא דרכון

אישה מניו ג'רזי הצליחה לטוס לג'מייקה ללא דרכון לאחר שהיא וצוות חברת התעופה לא הבחינו כי עברה את השער הלא נכון. רק כשהייתה באמצע הטיסה, צוות המטוס אמר לאשה תושבת ניו ג'רזי שהיא למעשה נוסעת לג'מייקה  

אישה טסה בטעות מארה"ב לג'מייקה ללא דרכון
מטוס חברת פרונטייר צילום: חברת התעופה פרונטייר

אישה מניו ג'רזי טוענת שטעות בשער העליה למטוס שלה בשדה תעופה בפילדלפיה, הוביל אותה לטוס בטעות לג'מייקה ללא דרכון. בוורלי אליס-הברד הגיעה לטיסה שלה ב-6 בנובמבר בשנה שעברה והייתה אמורה לטוס לפלורידה בטיסת פנים אמריקאית לללא צורך בדרכון, אבל היא מצאה את עצמה במטוס של חברת פרונטיר איירליינס בדרך לג'מייקה.

"אני טסה פעם בשישה שבועות. בחרתי בטיסות פרונטיר כי טסנו כל כך הרבה פעמים עם החברה" היא אמרה לתקשורת האמריקאית. בוורלי אמרה שהיא נאלצה למהר לעלות למטוס בשדה התעופה בפילדלפיה כי הוא היה כמעט מלא. בוורלי טענה שדיילת השער אמרה לה "בואי, בואי, תני לי את כרטיס העלייה למטוס שלך" וביקשה ממנה לאשר ששמה בוורלי אליס-הברד.

רק כשהייתה באמצע הטיסה, צוות המטוס אמר לאשה תושבת ניו ג'רזי שהיא למעשה נוסעת לג'מייקה. היא חשבה בתחילה שהדיילת מתבדחת, אבל המבט על פניה אמר אחרת, "ידעתי לפי המבט על פניה שהיא לא צוחקת".

הצוות נשאר איתה כשהמטוס נחת באי הקריבי מכיוון שלא יכלה לעזוב בגלל היעדר דרכון. דובר של החברה אמר שהחברה התנצלה בפני בוורלי ונתנה לה החזר. הדובר אמר: "אנו מצטערים מאוד על כך שהלקוחה עלתה לטיסה הלא נכונה והבענו את התנצלותנו, הענקנו לה החזר ופיצוי וכן טיפלנו בעניין עם אנשי שדה התעופה".

טיסה ג'מייקה פלורידה ניו גרז'י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד