כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
השביתה 210 אתרים

קבוצה איראנית פרצה לשרתי משרד החוץ האיראני והדליפה מסמכים

קבוצה איראנית פרצה לשרתי משרד החוץ של איראן, והדליפה כמות גדולה של מסמכים. כל האתרים הקשורים למשרד כמו שגרירויות הרפובליקה האסלאמית וארגונים קשורים היו ממוקדים בהתקפה. "יש מהפכה גדולה באיראן. המרד יימשך עד להריסת הדיכוי"

קבוצה איראנית פרצה לשרתי משרד החוץ האיראני והדליפה מסמכים
בין המסמכים שהודלפו תעודה של שר החוץ של איראן, עבדולהיאן צילום: Iran International

קבוצה איראנית פרצה לשרתי משרד החוץ של הרפובליקה האסלאמית של איראן, השביתה 210 אתרים ושירותים מקוונים והדליפת כמות גדולה של מסמכים. 

קבוצת ההאקטיביסטים 'התקוממות עד ההפלה', המזוהה עם קבוצת האופוזיציה מוג'אהדין-א ח'אלק (MEK), המזוהה עם האופוזיציה באלבניה, פרסמה מאות מסמכי זיהוי, פרוטוקולים של פגישות, התכתבויות של המשרד, מספרי טלפון של פקידי המשרד ושמותיהם של 11,000 עובדי משרד החוץ, בין היתר, כך דיווח ערוץ הטלוויזיה Iran International.

לפי ערוץ הטלגרם של ההאקרים, כל האתרים הקשורים למשרד כמו שגרירויות הרפובליקה האסלאמית וארגונים קשורים היו ממוקדים בהתקפה, הם פרסמו באתרים האיראניים תמונות של המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי. והנשיא ראיסי עם צלבים אדומים מעליהם.

כמו כן, היו באתרים הללו סיסמאות "מוות לחמינאי" ו"שלום לרג'אווי", המנהיג הנוכחי של קבוצת האופוזיציה. "יש מהפכה גדולה באיראן. המרד יימשך עד להריסת הדיכוי, המהפכה הדמוקרטית של איראן תנצח", נכתב בהודעה.

'התקוממות עד ההפלה' כבר פרצה והשביתה כמה אתרים ושירותים של המשטר. ביוני 2022 היא פרצה למעלה מ-5,000 מצלמות אבטחה של גופים ממלכתיים ו-150 אתרים השייכים לעיריית טהראן, כשהיא מציגה סיסמאות דומות באתרי האינטרנט ופרסמה נתונים פנימיים.

המסמכים שהודלפו ביום ראשון חשפו גם את המאמצים המתמשכים של איראן מול גורמים אירופאים להשלים עסקת חילופי שבויים עם בלגיה, שתביא לשחרור הדיפלומט האיראני הכלוא אסאדוללה אסאדי בתמורה לעובד הסיוע הבלגי העצור אוליבייה ונדקאסטלה.

איראן פריצה האקרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד