י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תפנית בחקירה

האם והבת שברחו מזירת התאונה שוחררו לביתן

בעוד בבית החולים נלחמים על חייו של בן החמש שנפצע אנושות, אם וביתה בשנות ה-70 וה-50 לחייהן שפגעו וברחו מהזירה שוחררו הלילה למעצר בית של חמישה ימים למרות חומרת המעשה, זאת בנוסף לניסיון שיבוש והעלמת ראיות

האם והבת שברחו מזירת התאונה שוחררו לביתן
אילוסטרציה צילום: pexels

אם ובתה בשנות ה-50 וה-70 לחייהן שנעצרו אתמול (ראשון) בחשד למעורבות בתאונת פגע וברח בנתניה בשבת שבה נפצע בן 5 באורח אנוש, שוחררו בתום חקירה למעצר בית של חמישה ימים, לצד איסור יצירת קשר ל-30 יום. 

כאמור, המשטרה פתחה בחקירת האירוע וזיהתה את הרכב של החשודות במעשה. בבוקרו של יום ראשון עצרו בלשי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה את השתיים בחשד למעורבות במעשה בנוסף לשיבוש והעלמת ראיות, זאת על ידי ניסיון תיקון הרכב במוסך לאחר שניזוק בתאונה.

כזכור, ילד בן חמש נפצע בשבת באורח אנוש מפגיעת כלי רכב בנתניה. נהגת הרכב נמלטה מהמקום והמשטרה פתחה בחקירה. צוותי מגן דוד אדום פינו את הילד לבית החולים לניאדו בעיר עם פגיעה רב מערכתית תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

פרמדיק מגן דוד אדום, איגור טרסקין סיפר: "הילד שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. מיד התחלנו בטיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

מדוברות המשטרה נמסר: "המשטרה פתחה לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת פגע וברח קשה בנתניה. בוחני התנועה של מרחב שרון פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה בנתניה במעורבות רכב שעפ"י החשד נמלט מהמקום והולך רגל קטין בן 5".

"בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, בדגש על אמצעי תיעוד, במסגרת חקירת נסיבות התאונה ואיתור הרכב המעורב".

 

תאונת פגע וברח מעצר בית שיבוש חקירה העלמת ראיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד