י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המלשינון

החידוש של וואטסאפ שמשנה את כללי המשחק

פיצ'ר חדש שייצא בימים הקרובים לנסייני גרסת הבטא של אנדרואיד הינו מעין מלשינון למנהלי קבוצות נגד חברי קבוצה שמפרסמים הודעות פוגעניות 

החידוש של וואטסאפ שמשנה את כללי המשחק
אילוסטרציה צילום: unsplash

הכירו את המלשינון החדש של וואטסאפ שעשוי לשנות את הכללים בחוויית אפליקציית המסרים. בעדכון האחרון שהושק לנסייני הבטא של גרסת האנדרואיד, הבחינו מומחי העדכונים של אתר wabetainfo שחברת וואטסאפ עובדת על פיתוח חדש כך שתהיה אפשרות לדווח למנהלי הקבוצה על הודעה ספציפית שכתב אחד מחברי הקבוצה.

המשמעות היא מתן כוח נוסף למנהלי הקבוצות. משתמש שימצא את הודעה פוגענית כלשהי בקבוצה או שהיא לדעתו בניגוד לכללי הקבוצה, הוא יוכל לשלוח דיווח למנהל שיצטרך להחליט האם למחוק אותה לחלוטין והיא תימחק אצל כולם או שינקוט בצעד מרחיק לכת יותר הסרת המשתמש מהקבוצה.

עם זאת מומחי הגרסאות של וואטסאפ, מציינים כי הדיווח למנהל לא יהיה פתוחה בכל הקבוצות, כך שרק בעל קבוצה שיחליט להפעיל אותה יוכל להשתמש בה. חשוב לציין שמנהלי הקבוצה יידעו מי הוא זה שמדווח להם, ואם תדווחו ותהפכו למלשינים סדרתיים, יתכן כי בעל הקבוצה יחליט לנקוט בצעדים דווקא נגדכם, אז תשקלו היטב אם להתלונן.

אפשרות הדיווח למנהל הקבוצה עדיין נמצאת בימים אלה בפיתוח והיא תשוחרר קודם לנסייני גרסת הבטא באנדרואיד ואם היא תיחשב להצלחה, הפיצ'ר צפוי לצאת לכל משתמשי אנדרואיד ויתכן שגם למשתמשי iOS.

מלשינון וואטסאפ WhatsApp (וואטסאפ) קבוצת whatsapp קבוצות whatsapp קבוצה גרסת בטא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד