כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
צעד חריג

אל על מבטלת 12 טיסות פופולריות; הנוסעים יפוצו

בצעד חריג ובהוראה ישירה של בעלי החברה החרדי קני רוזנברג, אל על מבטלת את הטיסה הפופולרית מידי מוצ"ש מלונדון לנתב"ג בשל קדושת השבת | מדובר ב-12 טיסות למשך שלושת החודשים הקרובים | לנוסעים יוצעו שתי אפשרויות

אל על מבטלת 12 טיסות פופולריות; הנוסעים יפוצו
אילוסטרציה צילום: משה שי, פלאש 90

שנים שבכל מוצאי שבת, סביב השעה 23:00, ממריאה טיסת אל-על מהית'רו שבלונדון הבירה לנתב"ג. אולם בשל שעון הקיץ ויציאת השבת המאוחרת, החליט הבעלים החרדי קני רוזנברג לבטל את אותה טיסה פופולארית. שכן עד כה, על מנת שהטיסה תצא בזמנה, החלה החברה את הליך הצ'ק-אין זמן קצר לפני צאת השבת.

לפי הדיווח של עמליה דואק ב'חדשות 12', החברה הישראלית החליטה להקשיח את מדיניות השבת שלה – והעבירה הנחיה שאסור להתחיל את ההליך לפני צאת השבת. כתוצאה מכך, ביטלה החברה את כל 12 הטיסות מלונדון לתל אביב שכבר נמכרו לאלפי לקוחות במהלך מוצאי השבתות בשלושת חודשי הקיץ הקרובים.

אל על תציע לנוסעים אפשרות לקבל החזר כספי או לוותר על יום חופשה ולצאת ביום שישי. לפי גורמים בחברה ששוחחו עם N12, ההנחיה הגיעה ישירות מבעל הבית החדש באל-על, איש העסקים החרדי קני רוזנברג.

ב'אל על' אישרו את הפרטים ומסרו: "בשל שינוי בזמני יציאת השבת בלונדון, עם המעבר לשעון הקיץ, ובשל מגבלות המראה מנמל התעופה הית'רו, נאלצנו לבצע התאמות בלוח הטיסות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו בעקבות שינוי זה".

אל על לונדון נתב"ג נמל התעופה בן גוריון שדה התעופה בן גוריון היתרו ביטול טיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד