י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בואי להגשים חלום ייחודי ב'פלטר בוטיק'

לי אן הומניק התייאשה מלמצוא בישראל את הבגדים המלהיבים שחיפשה, ופתחה בוטיק בסגנון ניו יורקי מרענן

צילום: גלעד בר שלו
צילום: גלעד בר שלו

לי אן הומניק, בעלת הבוטיק היוקרתי פלאטר בירושלים מגשימה לנשים את חלומן מדי יום - חווית קנייה ייחודית ומהנה כזאת שכל אישה רוצה.

לאחר שעשתה עלייה עם בעלה ו-3 בנותיה, התקשתה לי אן במציאת בגדים צבעוניים, צעירים, יצירתיים וצנועים - והכל בבגד 1.

לאחר ייאוש מקניות באינטרנט ומרתימת בעלה וחבריה לייבוא בגדים מארה"ב, וכאשר חברותיה חלקו איתה את התסכול הרב שחשו גם הן - הרעיון של פתיחת בוטיק נולד.

כמומחית לשיווק הייטק בארה"ב ובישראל, לי אן הייתה אחראית בעבר על מיתוג ושיווק לחברות גדולות. עם זאת, הניסיון שלה הוא בעיקר מתחום הטכנולוגיה- ואף זכתה בעבר בפרס היוקרתי של JVP על יזמות בתחום ההיי-טק לחברות הממוקמות בירושלים. לכן, הקמת עסק בתחום האופנה היה אתגר מרענן אך יחד עם זאת, לדברי לי אן, היו שתי דברים שהיא התעקשה עליהם - הטמעת תודעת שירות גבוהה והבאת כוח אדם בעל ניסיון בתחום האופנה והצגת פריטים מיוחדים כך שלקוחותיה יוכלו 'לאכול עם העיניים' ברגע שייכנסו לבוטיק.

ואכן, התחושה שמתקבלת עם הכניסה לבוטיק היא כאילו נחתת הישר בפיפט אבניו בניו יורק, טובי המעצבים, מיטב העיצובים והכל כאן - בארצנו הקטנטונת.

ייחודו של הבוטיק טמון בכך שכל פריט נבחר בקפידה ובהתאמה למבני הגוף השונים כך שכל אישה תוכל להיראות ולהרגיש במיטבה. הקולקציות בבוטיק מתעדכנות כמה פעמים בעונה ולקראת חורף 2015 הקרוב, הקולקציה מתאפיינת בצבעוניות אצילית עם גווני המרלו, החציל, הכחול רויאל וצבעי הניוד אשר מציגים דרכים לשילובם עם צבעים נוספים.

סריגי אובר סייז, חצאיות בגזרות שונות, פריטים המלאים בדיטליים: אבני חן, הדפסים, ופרוות בצבעים פסטליים ורכים , הם רק חלק מהפריטים השולטים בקולקציה.

אנחנו מזמינים אותך לבוא לבקר בבוטיק.
קניון וולפסון, דיסקין A9, רחביה, ירושלים
02-9400520

הפקה וסטיילינג: עדי בורג
צילום: גלעד בר שלו
איפור: רבקה אהרון
שיער: ספיר ישראלי



























אופנה בוטיק סטייליניג קטלוג פלאטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד