א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"אתה עוקף את הכנסת"

בישיבת הממשלה: עימות סוער בין גלנט ללוין

במהלך הדיון על עדכון סכומי הסיוע לנכי צה"ל, האשים לוין את גלנט ואמר: "אתה עוקף את הכנסת כי אתה יודע שזה לא יעבור את הכנסת". גלנט השיב: "אתה מטיל פה דופי בטוהר הכוונות"

בישיבת הממשלה: עימות סוער בין גלנט ללוין
נתניהו במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע העימות על הרפורמה המשפטית בתוך הליכוד, סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין התעמת אתמול (ראשון) בישיבת הממשלה עם שר הביטחון יואב גלנט והאשים אותו כי הוא מדלג על הכנסת בעניינים אחרים.

כזכור, ‏משרד הביטחון הביא אמש לאישור הממשלה החלטה שתעדכן את סכומי הסיוע לנכי צה"ל ברכישת דירה ורכב רפואי. אלא שהיא תסייע רק לחלק מהנכים - ומדלגת על חלק גדול מנכי צה"ל הפוסט-טראומטיים.

ראש הממשלה נתניהו התייחס לסוגיה בישיבת הממשלה ואמר: "הרפורמה תסייע לכלל נכי צה"ל, כולל להלומי קרב שמתמודדים עם פוסט-טראומה. פוסט-טראומה זה כששדה הקרב נשאר איתך לכל החיים. נדרשת רפורמה אמיתית ומלאה, אבל הנה הצעד הראשון שאנחנו עושים".

השר יריב לוין התייחס גם הוא לסוגייה ותקף את לגלנט: "אתה מביא לפה את נכי צה"ל אתה עוקף את הכנסת כי אתה יודע שזה לא יעבור את הכנסת. בגלל שזה לא כולל את הפוסט טראומטיים".

גלנט: "אתה מטיל פה דופי בטוהר הכוונות. הכסף לא אמור להישאר במשרד הביטחון וזה על דעת רה״מ". יריב לוין: "אל תפריע לי תן לי לסיים לדבר. אף אחד לא מטיל דופי אלו העובדות. לא עשיתם את מה שדרוש לכן זה לא הולך לכנסת".

השר שלמה קרעי: "אם זה לא נכון מה שיריב אומר תביא את זה לכנסת. לא יכול להיות שרפורמת נפש אחת מפלה אנשים שהם פוסט טראומטיים".

 

בנימין נתניהו יריב לוין יואב גלנט ישיבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד