י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

'טרם' מתוגברת לקראת החגים

החגים מתאפיינים בעליה תלולה בפניה לטיפול רפואי • מיוני 'טרם' פתוחים כרגיל ותיגברו את הסניפים בכוחות רפואיים גדולים

'טרם' מתוגברת לקראת החגים

ברשת 'טרם' נערכים לקראת החגים ומתגברים את הצוותים המקצועיים על מנת להמשיך ולהעניק טיפול רפואי מהיר ומקצועי אף בימי החג העמוסים.

מניסיון העבר עולה כי בתקופת החגים קיימת עליה תלולה במספר המטופלים המגיעים למיוני 'טרם' בשל פציעות המאפיינות את החגים השונים בהן כוויות, חתכים, שברים וכדומה. בנוסף בשל פתיחת עונת החורף נערכים ב'טרם' לעליה אף במקרי התחלואה העונתית וממליצים לציבור לפנות לקבלת טיפול רפואי מהיר – שיכול למנוע התפתחות בעיה חמורה יותר.

למרות הפעילות שצפויה להיות גבוהה מן הרגיל נערכים ב'טרם' להמשיך ולהעניק את השירות המהיר והמקצועי שמשמש אבן יסוד בפעילות הרשת. מלבד תגבור הצוותים המקצועיים בסניפים כמו גם הציוד הרפואי הוחלט ב'טרם' לתגבר את מערך היועצים המקצועיים מכל התחומים על מנת לוודאות טיפול מקצועי ברמה הגבוהה ביותר גם בימות החג.

לקראת החגים נערכו שיחות ופגישות בין ראשי הנהלת 'טרם' לבין מנהלי קופות החולים בירושלים על מנת להתאים את שעות פתיחת המיונים ותגבורם. בנוסף חודדו ההנחיות ההלכתיות הנהוגות ברשת 'טרם' בשבתות והחגים, כאשר ההתנהלות נעשית על פי כללי ההלכה.

מנהל מחוז ירושלים ברשת 'טרם' צור אדמון מסר כי "על מנת לעבור את החגים בצורה בריאה ובשל רצף ימי החג מומלץ לא לעכב טיפול במצבים רפואיים העלולים להחמיר ולהשתדל להגיע לקבל טיפול רפואי , אנו מתגברים את כל הסניפים על מנת שהמטופלים יוכלו לחזור לחגוג בקרב משפחותיהם , מיוני 'טרם' יהיו פתוחים בכל ימות החגים כאשר סניפי רוממה וביקור חולים פתוחים 24 שעות ביממה, וסניף מעלה אדומים והטיילת יהיו פתוחים ברציפות משעה 9 עד 00:00".
אדמון טרם חגים תגבור רופאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד