ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

עשרות פניות טופלו במסגרת שירות 'דלת פתוחה' מבית מכבי בעיר צפת

עם כניסתו לתפקיד של סגן מנהל מרחב צפת חצור ר' מאיר גרוס, התקיימו יומיים של מיזם 'דלת פתוחה' המהווה הזדמנות עבור תושבי צפת חברי מכבי, לקבלת מענה וטיפול בפניות הציבור מעבר לשעות פעילות המשרד. במסגרת השירות טופלו עשרות פניות בפגישה אישית עם מנהלת מרחב צפת-חצור, הגב' א. מנחם, וסגן מנהלת המרחב, ר' מאיר גרוס

עשרות פניות טופלו במסגרת שירות 'דלת פתוחה' מבית מכבי בעיר צפת
מכבי צפת דלת פתוחה צילום: יח"צ

מכבי מחוז הצפון משדרגת את מערך הטיפול בפניות הציבור ופותחת את הדלת עבור חברי מכבי בצפת בהפעלת השירות 'דלת פתוחה'. פעילות המיזם כללה שעות מענה אישי וקבלת קהל על ידי מנהלת מרחב צפת-חצור- הגב' איריס מנחם, וסגן מנהלת המרחב- הרב מאיר גרוס. עשרות חברי מכבי שהשתתפו בשעות קבלת הקהל במיזם 'דלת פתוחה' נהנו ממענה פרונטלי, קשוב ומקצועי על ידי צוות ניהול המרחב.

הפעילות התקיימה בשני מרכזי מכבי בעיר; במרכז הרפואי 'מאור חיים' ביום שלישי י"א באייר, במשך ארבע שעות רצופות, וכן במשך ארבע שעות נוספות במרכז הרפואי 'צפת' ביום רביעי י"ב באייר.

במסגרת השירות ניתן מענה לשאלות חברי מכבי שניצלו את ההזדמנות לקבל מענה היישר מהנהלת המרחב. בנוסף, טופלו הפניות הרבות באופן אישי על ידי הגורמים המנהליים, והוענק מידע רלוונטי נצרך לכל משתתף בנושאים הרלוונטיים לפנייתו.

ראש מחוז הצפון במכבי, גב' סטלה קריוף: "אני שמחה להוביל את המיזם פורץ הדרך של דלת פתוחה במחוז הצפון, שהחל בצפת יחד עם מנהלת המרחב גב' א. בן מנחם וסגנה שמונה לאחרונה ר' מאיר גרוס. עשרות פגישות התקיימו במרחב על מנת לחבר בין החברים למנהלי מכבי. אנו למדים ומתייעלים משיחות עם החברים לטובת המשך הובלתה של מכבי בסטנדרט הבריאות הגבוה בישראל".

סגן מנהלת מרחב צפת – חצור, ר' מאיר גרוס: "מכבי דוגלת בפיתוח ושדרוג מערכות קבלת הסיוע והטיפול בפניות הציבור, ודואגת להנגיש בכל עת את המידע הנצרך לחבריה. אני גאה במיזם 'דלת פתוחה' וכך נמשיך במיזמים נוספים להעניק יחד עם מנהלת המרחב הגב' א. מנחם, מענה אישי מקצועי ואכפתי לחברי מכבי בצפת שאמונים על קבלת השירות הטוב ביותר".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד