כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

יום עיון למובילי השירות של מכבי ב'בית בלב' בראשון לציון

השדרה הניהולית ומובילי השירות של מכבי השתתפו ביום עיון שנערך במרכז הרפואי 'בית בלב' מקבוצת מכבי, וקיבלו סקירה מקיפה של הרצאות מרתקות ותכנים מקצועיים בעולם השיקום, על מנת שיוכלו להנגיש את המידע הנכון והמקצועי ביותר לחברי מכבי. מנהל מגזר חרדי במכבי ר' בן ציון פדר: "ימי העיון והעשרה שמקבלים מובילי השירות במכבי, זה מה שמייחד אותם כמובילי שירות מקצועיים עם ידע רחב במגוון תחומים".

יום עיון למובילי השירות של מכבי ב'בית בלב' בראשון לציון
מכבי אירוע למובילי שירות צילום: יח"צ

במסגרת ימי עיון והעשרה למובילי השירות של מכבי הנערכים כל העת במטרה לרכוש ידע ותכנים בעולם הרפואה, יזמה מכבי יום עיון נוסף למובילי השירות של הקופה במרכז הגדול ביותר לשיקום בישראל - 'בית בלב' בראשון לציון, בשילוב סיור מקצועי במחלקות השונות.

רשת "בית בלב" מקבוצת מכבי שירותי בריאות, הקימה בעלות של מאות מיליוני שקלים מרכז רפואי שיקומי וגריאטרי חדשני וראשון מסוגו בעיר ראשון לציון. שטח המרכז הרפואי כולל 25 אלף מ"ר, 13 מחלקות, מעל 500 מיטות, מחלקות מונשמים, סיעודי מורכב, סיעודי, שיקום גריאטרי ושיקום צעירים, ומחלקת גמילה מהנשמה ייחודית בהובלת ד"ר אריה וולנר. במרכז מכון פיזיותרפיה מתקדם, בריכה הידרותרפית בגודל 170 מ', מכון אמבולטורי הכולל קלינאות תקשורת, ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה, שיקום יום, ומרפאות מומחים. המרכז מספק גם טיפול ושיקום ביתי.

במהלך היום שמעו המשתתפים שיחה מפי ד"ר אריה וולנר – מנהל מחלקת הנשמה בבית בלב, ולשעבר מנהל מערך ההנשמה בתל השומר, על מערך ההנשמה וגמילה מהנשמה. ד"ר וולנר הינו מומחה בעל שם בתחום השיקום הנשימתי.

בהמשך נערך סיור מקיף יחד עם הנהלת המרכז הרפואי השיקומי במחלקות השונות, בו קיבלו המשתתפים סקירה מקיפה על כל נושאי השיקום והפתרונות שלהם. כמו כן, במהלך היום שמעו המשתתפים נתונים, הרצאות ומידע בנושאים רבים, ובהם; מערך ההנשמה, אשפוז ביתי טיפולים אמבולטוריים ועוד. בנוסף, התקיימה למידת עמיתים, במסגרתה נציגי המחוזות הציגו את פעילויות קידום הבריאות בהם התמקדו במחוזם בתקופה האחרונה. לסיום שמעו המשתתפים הרצאה מרתקת ממנהל דוברות ותקשורת למגזר החרדי במכבי, ר' משה שלזינגר, על דוברות ותקשורת במגזר החרדי, וטיפול בפניות הציבור ביעילות ובמקצועיות.

מנהלת המרכז הרפואי 'בית בלב' בראשון לציון, גב' אירית קובנט מסרה: "לכבוד הוא לנו לארח את השדרה הניהולית החרדית ומובילי השירות של מכבי, שקיבלו סקירה מקיפה מהמומחים הגדולים בישראל בתחום השיקום, ובראשם ד"ר וולנר, וכך יוכלו להעביר את הידע והכלים שרכשו בעת הצורך לחברי מכבי. אנו ברשת בית בלב מתרגשים וגאים להוביל רפואה איכותית ומתקדמת, ובטוחים שנביא לשינוי פני הרפואה הגריאטרית והשיקומית בישראל".

מנהל מגזר חרדי במכבי, ר' בן ציון פדר: "מובילי השירות של מכבי עוברים מעת לעת ימי עיון ולמידה מעמיקה במגוון תחומים רחב בעולם הרפואה, במטרה להנגיש את המידע הנדרש לחברי מכבי בכל נושא. רכישת הידע הרחב של המובילים, זה מה שמייחד אותם כמובילי שירות מקצועיים ביותר".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד