י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הרב מלמד מאשים: "נתניהו הונה אותי"

ראש ישיבת בית אל נשא 'דרשת שבת שובה' ובמהלכה תקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו • לדבריו, "נתניהו מונע את החתימה האחרונה על אישור 300 היח"ד שהבטיח לי אישית בהסכם, בעקבות הרס שכונת האולפנה. מילאתי את חלקי והוא הונה אותי" • דובר השכונה: "היחידות ייבנו בסוף, השאלה רק על ידי מי"

צלם: הלל מאיר
צלם: הלל מאיר צילום: הלל מאיר

בדרשת שבת שובה שנשא הרב זלמן מלמד, ראש ישיבה בבית אל ומבכירי רבני הציונות הדתית, הוא תקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "נתניהו מונע את החתימה האחרונה על אישור 300 היח"ד שהבטיח לי אישית בהסכם, בעקבות הרס שכונת האולפנה. מילאתי את חלקי והוא הונה אותי".

במסגרת דרשת שבת שובה בהלכה ואגדה, בה השתתפו כ-1000 איש בבית הכנסת הגדול 'אברהם אוהבי' בבית אל. גילה הרב מלמד כי לפני שבוע וחצי כתב מכתב חריף לנתניהו, בו ציין כי הוא עדיין מחכה להבין למה נתניהו מעכב כבר חצי שנה את החתימה האחרונה.

ראוי לציין שלמרות שהרב מלמד פרש מרבנות היישוב והשאיר לעצמו רק את תפקיד ראשות הישיבה, הוא נעתר להפצרות פרנסי היישוב ונתן את הדרשה.

הראל כהן, דובר שכונת האולפנה, אומר הערב בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "אין ספק שבמוקדם או במאוחר יבנו את 300 היחידות. נתניהו צריך לבחור האם הוא ירצה להיזכר בהיסטוריה כמי שהחריב את שכונת האולפנה ובנה 300 דירות תמורתה, או כמי שהחריב את השכונה ומנע את בניית 300 הדירות שבעצמו הבטיח - ואלו הוקמו רק לאחר שהחליפו טוב ממנו".
נתניהו הונאה דרשה מלמד אולפנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד